Asfalt je njegovo igrišče

Foto: Žurnal24 Renault grande modus je okreten avtomobil, ki ga odlikuje prostornost in nizka p Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Preizkusili smo simpatičnega malčka renault grand modus, ki je za razliko od standardnega modusa daljši ima večjo medosno razdaljo, kljub temu pa ostaja igriv, mladosten, torej tipičen mestni avtomobil.
Oglej si celoten članek
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: okretnost, prostornost, poraba, varnost, odlagalne površine;

Minusi: Cena, hrup pri višjih hitrostih, monotona notranjost.

Renault grand modus je za nekatere le podaljšana različica modusa, za druge spet manjši scenic. Navzven se avtomobil ne razlikuje veliko od modusa. Ločili ju boste po dodatnem okencu za zadnjimi bočnimi vrati.

Velikost je pomembna. Grand modus ima v primerjavi z navadnim bratom za 242 milimetrov daljšo karoserijo in 93 milimetrov večji medosni razmak. Večje mere bodo občutili potniki, tako spredaj, kot zadaj, pa tudi prtljaga. Prostornina prtljažnega prostora je 410 litrov (136 litrov več od navadnega modusa) in je eden večjih v svojem razredu. Še posebej udobno se bodo počutili potniki na zadnji klopi, ki je deljiva in jo je mogoče vzdolžno premikati - za 150 mm Uporabnih odlagalnih površin je res veliko. Najdete jih v vratih, najrazličnejših predalih, na osredji konzoli, dva velika predala sta na stropu, prostor za manjšo torbico pa se najde tudi pod sedeži in celo na sopotnikovem sedežu.



Notranjost je svetla in zračna, slabšo oceno si zasluži malo dolgočasna osrednja konzola, vendar je to bolj stvar okusa posameznika. Sedi se dovolj visoko, preglednost je dobra, kar prispeva k udobju v vožnji. Zadnja stekla so zatemnjena, tako da sonce ne bo motilo otrok, pa tudi nepridipravi ne bodo videli, če ste na zadnjem sedežu pozabil torbo.

Vozili smo različico s preizkušenim 1,5-litrskim dCi dizelskim agregatom, ki premore 62 kW/ 85 KM. To je povsem dovolj za živahno vožnjo po mestu, a se mu manjša konjenica pozna na odprti cesti, ko je v klanec potrebno prehiteti počasno vozilo. Potrpeti boste morali tudi ob malo bolj glasnem brnenju motorja pri višjih hitrostih, zaradi oblike pa tudi zavijanju vetra.



Kar zadeva lege na cseti lahko rečemo, da se odlično znajde na mestnem asfaltu, dobro se ceste drži tudi v ostrejših ovinkih, a vseeno ne pretiravajte. Plus si zasluži tudi za manevriranje po ozkih ulicah, obračalni je majhen, nizka je tudi poraba. Ta je bila na testu ob mešanem ciklu vožnje 6,2 litra.

Dobra stran je tudi varnost potnikov. Na varnostnih testih Euro NCAP je grand modus prejel najvišjo oceno, pet zvezdic. Vozilo centimetrsko ponuja mešanico uporabnosti in zabave, ki pa ni najbolj poceni. Za grand modus z opremo dynamique "eco2" je treba odšteti 15.440 evrov.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.