Audi končno razkril tekmeca tesle S

Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT Foto: Audi Audi e-tron GT
Audi je predstavil svoj drugi povsem električni model. Z njim bo izzival teslo model S.
Oglej si celoten članek

Audi je predstavil svoj drugi povsem električni model: električni športni avtomobil e-tron GT bo v prodajnih salonih na voljo to pomlad, cene pa se v Nemčiji začnejo pri 99.800 evrih.

Foto: Audi Audi e-tron GT

Svetovna premiera sestrskega modela porscheja taycan je bila digitalna, šef nemškega premijskega proizvajalca Markus Duesmann pa je priznal, da se je že dolgo veseli tega dne. Že pred premiero novega e-športnega avtomobila e-tron GT se je navdušil nad novim modelom. "Senzacionalen izdelek. To bo moj novi najljubši avto." Serijska različica, ki je bila razkrita v torek zvečer, je videti skoraj povsem tako kot študija, ki so jo leta 2018 predstavili v Los Angelesu.

Foto: Audi Audi e-tron GT

Avto Audi Q2 zapeljal v digitalni svet

Elegantna štirivratna kupejevsko oblikovana limuzina prinaša nizko strešno linijo in kupejevske obline. E-tron GT je nedvomno eden najbolj presenetljivih Audijevih modelov, ki smo jih videli v zadnjih letih, in je umeščen na vrhu hierarhije Audijevih luksuznih avtomobilov - tako glede cene kot glede novih tehnologij.

Foto: Audi Audi e-tron GT

Z e-tronom GT želijo pri Audiju uravnotežiti vsakodnevno uporabnost s športnimi zmogljivostmi, saj želi znamka ponuditi glavnega tekmeca tesli model S in porscheju taycanu, s katerim si deli marsikaj.

Foto: Audi Audi e-tron GT

Promo Električni avtomobili, ki so že v prodaji in ki prihajajo v 2021

Dve zmogljivi različici

Poleg običajnega e-trona GT bo na voljo še zmogljivejši model RS. Gre za enega najmočnejših Audijevih serijskih avtomobilov. Vsi modeli imajo dva električna motorja razvijeta moč 350 kW (476 KM) oziroma 440 kW (598 KM), odvisno od modela. Audijevo novo električno arhitekturo 800 V, ki omogoča še hitrejše hitrosti polnjenja (do 270 kW), medtem, ko baterija s kapaciteto 86 kWh omogoča za 488 km predvidenega dosega po WLTP evropskih specifikacijah. Pospešek od 0 do 100 km/h je v 4,1 oziroma 3,3 sekunde (model RS), največja hitrost pa 245 oziroma 250 km/h.

Foto: Audi Audi e-tron GT

Tudi podvozje je v umirjenem ravnovesju med dinamiko in udobjem, k čemur pripomorejo tehnologije, kot so Audi drive select, štirikolesno krmiljenje, uravnavano blaženje, 3-prekatno zračno vzmetenje, električni štirikolesni pogon in zapora diferenciala na zadnji premi. 

Foto: Audi Audi e-tron GT

Kot že ime pove, je bil e-tron GT gre za t. i. gran turismo model. Praktičnost je nekaj, kar je Audi večkrat poudaril v svoji predstavitvi. Kljub nizki, široki strešni liniji Nemci trdijo, da lahko v e-tronu GT udobno sedijo štirje potniki, kljub nizki strešni liniji pa imata tudi potnika zadaj dovolj prostora za glavo. Prtljažniku je velik zelo povprečnih 405-litrov, vendar pa ima spredaj dodaten prostor s kapaciteto 85 litrov.

Foto: Audi Audi e-tron GT

Avto Avtomobilski žarometi pridobivajo novo, pomembno funkcijo

V znamenju gran turisma

Športno zunanjo obliko zaznamujejo velika kolesa, ki imajo premer do 21 palcev, medtem ko zavorni koluti – opcijsko so na voljo iz keramike, ojačane z ogljikovimi vlakni – v premeru merijo do 420 milimetrov. Za e-trona GT je značilna dolga medosna razdalja, zadaj pa ne gre spregledati novega svetlobnega podpisa, spredaj svetijo matrični LED žarometi, v kombinaciji pa so možne tudi laserske luči, ki svetijo še enkrat dlje.

Foto: Audi Audi e-tron GT

Tudi notranjost je v slogu klasičnega gran turisma. Sedeži so bili izdelani trajnostno iz recikliranih steklenic. 

Da bi dosegli cilj ustvariti izkušnjo, podobno športnemu avtomobilu, je sedalni položaj umeščen zelo nizko, baterija je vgrajena v dno vozila. Osrednji zaslon je nagnjen proti vozniku, kar daje vedeti, da je voznik v vozilu glavni.

Voznik podatke o vožnji in sistemih pridobiva preko virtualnega cockpita (12,3-palčni zaslon) in zaslona za MMI touch (10,1-palčni) serijsko, poleg tega omogoča še naravnoglasovno upravljane z online povezavo; projicirni sistem (head-up display) je del opcijske opreme. 

Foto: Audi Audi e-tron GT

Avto V Sloveniji dve Audijevi novosti

Proizvodnja modela e-tron GT poteka v Audijevem obratu Böllinger Höfe v tovarni Neckarsulm, kjer po trditvah proizvajalca združujejo pametno tovarno in rokodelsko umetnost.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 10:24 10. Februar 2021.

    Spet "konkurenca" Tesli S... no, vsaj tokrat ne gre za koncept. Naj pride na trg in zapelje na ceste, potem …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.