Audi predstavil prvi model brez štirih krogov

Foto: AUDI AUDI E3 sportback Foto: AUDI AUDI E3 sportback Foto: AUDI AUDI E3 sportback Foto: AUDI AUDI E3 sportback Foto: AUDI AUDI E3 sportback Foto: AUDI AUDI E3 sportback Foto: AUDI AUDI E3 sportback Foto: AUDI AUDI E3 sportback Foto: AUDI AUDI E3 sportback Foto: AUDI AUDI E3 sportback Foto: AUDI AUDI E3 sportback Foto: AUDI AUDI E3 sportback
Na avtomobilskem salonu v Šanghaju na Kitajskem je Audi predstavil prvi model nove električne podznamke — E5 sportback. In to brez slavnih štirih prstanov v logotipu.
Oglej si celoten članek

Audi se želi na kitajskem trgu na novo pozicionirati z novo električno podznamko. Prvi serijski model, E5 sportback, je bil premierno predstavljen prav v Šanghaju. Nova znamka sicer ohranja ime Audi, a je to zapisano z velikimi tiskanimi črkami (AUDI), brez tradicionalnih štirih prepletenih prstanov. S tem pristopom želi Audi na Kitajskem orati ledino.

Opustitev legendarnega logotipa verjetno ne bo po godu avtomobilskim tradicionalistom, a v Audiju pravijo, da ciljajo na mlajšo ciljno skupino, ki si želi električne in digitalno povezane mobilnosti. Da bi bil za te kupce bolj privlačen, želi Audi svojo prepoznavno identiteto ("DNK") združiti z inovacijami, ki prihajajo iz Kitajske.

Foto: AUDI AUDI E3 sportback

Konceptno vozilo E je bilo razvito v sodelovanju s kitajskim partnerjem SAIC in ponuja vpogled v prihodnje tri serijske modele, ki naj bi luč sveta ugledali od sredine leta 2025 naprej. Audi v partnerstvo vnaša strokovno znanje na področjih premijskega pristopa, oblikovanja, razvoja in inženiringa, medtem ko SAIC prispeva hitro inovativnost, uveljavljen tehnološki ekosistem in globoko razumevanje potreb lokalnega trga. Rezultat je napredna digitalizirana platforma, na kateri bodo temeljili prihodnji modeli z oznako AUDI.

Foto: AUDI AUDI E3 sportback

Prvi AUDI brez štirih krogcev je E5 sportback

Prvi model iz nove serije je E5 sportback. Predstavljen je bil na avtomobilskem salonu v Šanghaju na Kitajsakem. Na voljo bo s pogonom na zadnji kolesi ali na vsa štiri kolesa, s štirimi različnimi stopnjami moči: 220 kW (300 KM), 300 kW (408 KM), 425 kW (577 KM) in 579 kW (775 KM). Najzmogljivejša različica doseže hitrost od 0 do 100 km/h v le 3,4 sekunde. Baterija s kapaciteto 100 kWh po kitajski metodologiji CLTC omogoča doseg do 770 kilometrov. Zahvaljujoč 800-voltnemu električnemu sistemu in hitremu polnjenju je mogoče v 10 minutah napolniti dovolj energije za dodatnih 370 kilometrov vožnje.

Foto: AUDI AUDI E3 sportback

Zunanja zasnova vozila je minimalistična — sprednji in zadnji del poudarja črn pravokotni okvir, ozki žarometi pa so dopolnjeni z osvetljenim napisom AUDI. V notranjosti se pred voznikom in sovoznikom razprostira 27-palčni 4K zaslon. Novi operacijski sistem, imenovan AUDI OS, so razvili interno. Tudi kabina je oblikovana minimalistično, z izrazito horizontalno razporeditvijo. Za varnost in pomoč pri vožnji skrbi sistem LiDAR ter dodatnih 29 senzorjev.

Foto: AUDI AUDI E3 sportback Foto: AUDI AUDI E3 sportback Foto: AUDI AUDI E3 sportback

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 17:42 18. Junij 2025.

    🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲

  • 15:01 2. Maj 2025.

    AutoUberDebilIdioten!

  • 12:47 2. Maj 2025.

    Absolutno za mlade, ki delajo preko študenta je avto za 180.000 €.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.