Audi S4 izgubil stopalko, a dobil turbino

Foto: Audi Audi S4 Foto: Audi Audi S4 Foto: Audi Audi S4 Foto: Audi Audi S4 Foto: Audi Audi S4 Foto: Audi Audi S4 Foto: Audi Audi S4 Foto: Audi Audi S4 Foto: Audi Audi S4 Foto: Audi Audi S4
Audi je kar nekoliko potihoma pokazal svojo trenutno najmočnejšo izpeljanko novega težkokategornika A4, model S4. V primerjavi s predhodnikom so iz klasičnega pristopa presedlali na moderne trende.
Oglej si celoten članek

S4 bo pred najavo naslednjega RS4, ki bo glede na zgodovinske izkušnje sledil šele čez nekaj let, nekaj časa najmočnejše Audijevo orožje v tem segmentu, kar ne bo enostavno, če mu bosta od zadaj pripeljala BMW M3 ali mercedes C63 AMG. A bo moral zdržati. Na voljo bo kot sedan in avant. 

Dosedanji S4 je bil sinonim klasične šole, kjer so se inženirji bolj kot na elektronsko spodbujeno sproščanje moči naslanjali na mehaniko. Tako je imel 3,0-litrski V6 motor prisilno polnjenje zraka urejeno še s pomočjo kompresorja, prestavljanje pa je bilo lahko speljano prek ročnega menjalnika. 

Sedaj je precej drugače. Motor je sicer ohranil isto prostornino in število valjev, a je popolnoma na novo razvit. Direktnemu vbrizgu družbo dela turbina, ki poskrbi, da se celotni navor 500 Nm sprosti veliko prej, že pri 1.300 vrtljajih, najvišja moč je za 15 kW narasla na 260 kW (354 KM). Povrh je novinec izgubil stopalko sklopke, saj je menjalnik vedno osemstopenjski dvosklopčni. Quattro je seveda tudi vedno poleg.

Foto: Audi Audi S4 Tako oborožen S4 pospeši od 0 do 100 km/h v 4,7 sekunde, kar je denimo isti rezultat, kot ga zmore aktualni RS4. Najvišja hitrost je omejena na 250 km/h. Po uradnih meritvah naj bi S4 porabil 7,4 litra bencina na sto kilometrov. 

S4 je v primerjavi z A4 znižan za nekaj več kot dva centimetra, opcijsko je na voljo prilagodljivo vzmetenje in variabilni volanski mehanizem. Nabuhli videz dopolnjujejo najmanj 18-palčna platišča, zadaj se bohotijo štiri cevi.

Znotraj ima S4 serijsko sedeže, oblečene v nappa usnje in alkantaro, veliko je športnih dodatkov v obliki brušenega aluminija. Opcijski so povsem digitalizirani merilniki na 12,3-palčnem zaslonu pred volanom. Na zaslonu si voznik lahko nastavlja tri načine prikaza merilnikov, tudi ekskluzivnega športnega, ko stopi v ospredje igla vrtljajev.

Ekran nad sredinsko konzolo meri po diagonali 8,3 palca, na njem se prikazujejo najrazličnejši sekundarni podatki, ki se jih upravlja z modernim MMI vmesnikom.

Tudi druge napredne tehnologije iz novega audija A4 so prisotne, vključno z asistentom za vožnjo v zastojih, dinamičnimi smerokazi, opcijo matričnih žarometov ...

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 14:22 20. September 2015.

    "dosedanji je imel edino možnost prestavljanja z rocnim prestavljanjem" hmmm res nevem kaj počne v mojem avtomatski menjalnik hahahha dajte …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.