Audijev novi SUV, s katerim imajo pri nas smele načrte

Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback
Na slovenske ceste je zapeljala kupejevska različica audija Q3, poimenovana Q3 sportback. Pri Audiju napovedujejo veliko zanimanje za novo vrsto križanca v njihovi prodajni paleti. Pojasnili so, zakaj so samozavestni.
Oglej si celoten članek

Audi ima v svoji ponudbi že številne športne terence in križance, zdaj pa je paleti dodal nov model. Že šesti z oznako Q. Gre za Coupe-SUV model Q3 sportback.

Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback

Znana cena Audi je združil električni skiro in rolko

Postavljen je na znano MQB platformo na kateri seveda nastaja tudi klasični Q3, v primerjavi s katerim je na račun drugače oblikovanega prednjega in zadnjega odbijača sportback daljši za 1,6 centimetra (4,5 metra), več ga je tudi v širino, in sicer za 0,6 centimetra (1,843 metra) in v višino na račun višjih serijskih pnevmatik (17- do 20-palcev), če ne upoštevamo strešnih nosilcev, ki jih sportback nima, vseeno pa lahko naj namestimo prtljažnik za prevoz strešnega kovčka ali koles.

Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback

Direktor za znamko Audij v Sloveniji Franci Bolta je poudaril, da se trg premijskih vozil v Sloveniji krči. Na lanski 10-odstotni padec, enak padec pričakujejo tudi letos. Pri Audiju sicer beležijo rdeče številke, a na račun tega, da se letos ne poslužujejo enodnevnih registracij in izvoza. V premijskem segmentu, kjer je že več kot polovica prodanih vozil SUV, je bilo med januarjem in oktobrom v Sloveniji registriranih 4.500 vozil. Največji skok za prihodnje pri Audiju napovedujejo prav športnim terencem s kupejevsko prisekanim zadkom, kamor spada Q3 sportback. Bolta je ob komentiranju skupnega trga v Sloveniji, ki naj bi se ob koncu leta ustavil pri 68.000 registriranih vozilih, dejal, da prvič po šestih letih opažajo, da se trg novih avtomobilov v Sloveniji umirja – tako pri pravnih kot pri fizičnih osebah.

Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback

Pomemben podatek je, da je medosna razdalja enaka kot pri Q3 (2,68 metra), tudi prostornina prtljažnega dela je s 530 litri enaka, le ko so podrti zadnji sedeži, je na račun kupejevsko usločene strehe v sportbacku za 125 litrov manj prostora (skupaj 1400 litrov). Na račun kupejevske linije strehe, ki se spušča proti zadku s spojlerjem na vrhu stekla, je prostora za glavo nekoliko manj kot pri Q3, a po trditvah Audija še vedno toliko kot v velikem kupeju audi A7. Q3 in Q3 sportback že na prvi pogled ločimo tudi po obliki maske, ki je pri sportbacku izvedena s satovjem.

Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback

Nasploh so prvi Audiju na račun bolj »seksi« linij, ki vozilo naredijo robustno, a hkrati športno, zelo samozavestni in pravijo, da bo Q3 sportback bolje prodajan kot Q3, kar pomeni, da bo ključe v roke dobilo več kot 200 Slovencev in Slovenk na leto. Sportback je s primerljivim klasičnim Q3 dražji za 1250 evrov.

Notranjost je oblikovno in tehnično enaka kot pri Q3, se pravi digitalni merilniki (12,3-palcev), wi-fi povezava, prilagodljiv tempomat, samodejni blažilniki ... 

Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback

Avto Poslastica za ljubitelje Audija

Tudi asistenčni sistemi so enaki kot v Q3, serijsko pa prinaša štiri pomembne sisteme, in sicer opozorilnik za zapustitev in menjavo voznega pasu, se pravi tudi zaznava vozil v mrtvem kotu, sistem, ki v primeru nenadnega dogodka pomaga z zvočnim opozorilom in zaviranjem ustaviti vozilo in sistem, ki na podlagi zaznave senzorjev in nevarnosti pred nesrečo vozilo in potnike pripravi na morebiten trk tako, da zapre stranska stekla, če so spuščena, enako velja za panoramsko streho in dodatno zategne varnostne pasove.

Za doplačilo so na voljo številni sistemi za udobje in varnosti, tudi sistem, ki dovoljuje določen čas samostojno prečno in vzdolžno vodenje vozila. 

Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback

Testirali smo Testirali smo: Audijev lamborghini na 22-palčnih kolesih

Q3 sportback je prvi med kompaktnimi Audiji, ki ima vgrajen sistem za spremljanje »zelenega vala« na semaforju. Sistem v Sloveniji ne deluje, saj sistem semaforjev pri nas ni urejen tako, da bi lahko podpiral delovanje Audijevega sistema. Vseeno pri premijski znamki računajo, da se bo to v prihodnosti spremenilo. Sistem, ki komunicira s semaforji, v Evropi trenutno deluje v Ingolstadtu in Düsseldorfu, najbližje nam bo deloval v Salzburgu. Za delovanje morajo biti vsi semaforji v mestu povezani v en, centralni sistem, kjer se zbirajo informacije o lokaciji vozila, sistem pa nazaj avtomobilu sporoči, kdaj se bo prižgala rdeča ali zelena luč. Tako vozilo preko kazalnika vozniku svetuje, kako hitro mora voziti (seveda z upoštevanjem cestnih pravil), da bo »jahal na zelenem valu«. Pri Audiju računajo, da bi lahko sistem pripomogle k večji pretočnosti prometa.

Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback

Audi Q3 je na voljo tako s pogonom na prednji kolesi kot na vsa štiri kolesa, s šeststopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom. V motorni ponudbi je na začetku 1,5-litrski štirivaljni bencinski motor S 110 kW moči (150 KM), pogonom na prednji kolesi in šeststopenjskim ročnim menjalnikom za ceno 36.190 evrov. 1,5-litrski bencinski motor je prvič na voljo s tehnologijo blagega hibrida (48 V električno omrežje), kar po trditvah Audija ob izklapljanju motorja med vožnjo in ohranjanju hitrosti prinaša do štiri decilitre prihranka bencina na 100 kilometrov poti.

Foto: Saša Despot Audi Q3 Sportback

Na bencinski strani je tudi dvolitrski turbo bencinski štirivaljni motor s 169 kilovatov moči (230 KM), samodejnim S-tronic menjalnikom in štirikolesnim pogonom quattro za ceno 45.500 evrov.

Avto Audi razkril, kaj pomeni kratica PPE

Dizelsko paleto sestavlja dvolitrski štirivaljni turbodizelski motor v dveh izvedenkah, in sicer z močjo 110 kilovatov (150 KM) in 140 kilovatov (190 KM). Šibkejša je na voljo s pogonom spredaj ali štirikolesnim pogonom, za močnejšo je predviden zgolj quattro pogon. Šibkejši dizel s pogonom spredaj in S-tronic menjalnikom stane 39.700 evrov, s pogonom quattro in ročnim menjalnikom pa 40.270 evrov. 190-konjski dizel stane 42.840 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.