Avtomobile bomo kmalu kupovali pri agenciji

Foto: Daimler
Foto: Daimler
Daimler uvaja novi model prodaje, po katerem njegovi trgovci ne bodo več samostojni partnerji, ampak bodo delovali le kot agencija, preko katere bo avtomobile znamka prodajala neposredno.
Oglej si celoten članek

Z evropsko zvezo avtomobilskih proizvajalcev FEAC je namreč dosegel dogovor o ključnih korakih pri uvedbi agencijskega modela prodaje avtomobilov, ki naj bi začel v Nemčiji dokončno delovati leta 2023. Avto Se nam obeta avtomobilska jama brez dna?

Mercedesova direktorica za prodajo Britta Seeger je povedala, da bi radi na ta način dosegli še večjo povezanost njihovih strank  z znamko. V okviru agencijskega modela prodaje bo namreč kupec kupoprodajno pogodbo sklenil neposredno s proizvajalcem avtomobilov in ne več s trgovcem, saj bo ta deloval le kot zastopnik proizvajalca in bo za svojo storitev prejel provizijo. Ta naj bi v začetku znašala 6,5 odstotka, po dveh letih pa bi padla na šest odstotkov cene prodanega vozila.

Foto: Daimler Daimler, mercedes-benz, prodaja

Povezava spleta in salonov

Agencijski model sicer tudi bolje ustreza vse večji selitvi prodaje na splet. Proizvajalec bo z agencijskim modelom prodaje laže poenotil fizično in spletno prodajo avtomobilov, prav tako pa bo imel bolj pod nadzorom končne cene avtomobilov in jih bo laže uveljavljal. Seegerjeva je dodala, da jim bo agencijski model v veliko podporo pri gladkem povezovanju vseh stičnih točk z njihovimi kupci.

Avto Švicarji v Ljubljani dokončujejo avtomobilsko mesto

Do uvedbe agencijskega modela prodaje naj b v Evropi prišlo zelo hitro. Daimler načrtuje, da bodo že konec leta 2023 več kot petdeset odstotkov novih avtomobilov v Evropi že prodali po agencijskem modelu. Agencijski model sicer trenutno že uvajajo na Švedskem ter v Avstriji, Južni Afriki in Indiji, za leto 2023 pa njegovo uvedbo načrtujejo v Nemčiji in Veliki Britaniji.

Vendar pa uvedba sistema ne poteka povsod gladko, saj je v določenih državah, omenjata se Avstrija in Avstralija, naletel na velik odpor prodajalcev, ki bodo z njim izgubili vpliv na prodajo avtomobilov v svojih salonih in precej podjetniške svobode. Do določenega odpora je sicer prišlo tudi v Nemčiji, saj provizije za trgovce ne bodo ravno velikodušne, vendar je na koncu vseh 98 tamkajšnjih trgovcev podpisalo pogodbo in pristopilo k novemu modelu prodaje.

Konec popustov Več kot leto dni čakanja na nov avtomobil

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.