Bitka za No. 1 med "sveto trojico"

Foto: Žurnal24 audi a8
Bitka med veliko nemško trojico je neizprosna. Audi je prvič doslej po prodaji prehitel Mercedes-Benz, BMW pa ostaja prvi za vsega 1.709 avtomobilov.
Oglej si celoten članek

Audi je v prvi četrtini letošnjega leta predvsem na ameriškem trgu beležil lepe prodajne rezultate, tako da je po vsem svetu skupno prodal 264.100 vozil, poroča BussinessWeek.

Audi si je zastavil za cilj, da do leta 2015 postane največja premium znamka na svetu.

Pri Mercedes-Benzu si s tem (vsaj navzven) ne belijo glave, saj pravijo, da so s svojimi rezultati zelo zadovoljni. Dosegli so namreč 15-odstotni porast, predvsem na račun novega razreda E. V ZDA so tako postali številka ena med luksuznimi proizvajalci, saj so prehiteli Toyoto.

Na prvem mestu med svetovnimi luksuznimi znamkami pa še vedno ostaja BMW, čeprav so Münchenčani le za las prehiteli rivale iz Ingolstadta (265.809 vozil). BMW-ju gresta lepo v prodajo predvsem mali SUV X1 ter hišni zastavonoša, serija 7. Veliko si obetajo tudi od nove serije 5, s čimer bi nadoknadili lanskoletne slabše prodajne rezultate.

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.