Ljubitelji sonca in vetra v laseh, ki bodo želeli nekaj več, bodo lahko prihodnje leto posegli tudi
po seriji ena cabriolet. Oblike, tudi ritko z lučmi v obliki črke L, bo novinec povzemal po
coupeju. V zadnjih lučeh bodo svetile LED-diode s prilagodljivo močjo delovanja. Notranjost bo že
serijsko usnjena, zadnja različica iDriva naj bi bila zelo prilagodljiva.
Enaki kot pri coupeju bosta tudi pogonski oznaki 128i in 135i. Stoosemindvajsetico, ki bo spomladi na voljo kot prva, bo gnal trilitrski šestvaljnik s 170 KW (230 KM) in 271 Nm navora. Tudi ta motor se bo ponašal s sistemom za nadzor ventilov Valvetronic in konstrukcijo poglavitnih delov agregata iz aluminija in magnezija. Do 100 km/h bo zadostovalo 5,6 sekunde, tri desetinke počasneje od različice s trdo streho.
Nekaj mesecev pozneje bo naprodaj tudi 135i. Trilitraš bo zmogel 220 kW (300 KM) in 406 Nm navora, tudi pri nizkih vrtljajih. Pospeški bodo enako hitri kot pri šibkejši različici, končna hitrost bo elektronsko omejena na 250 km/h. Pri 135-ici je športno M-podvozje že serijsko, prav tako tudi zunanji oblikovni dodatki za učinkovitejše hlajenje motorja in zavor. Serijski je poseben spojler za visoke hitrosti, v ta namen pa je prilagojena tudi elektronika.
|
Poglavitna lastnost pri vseh različicah bo seveda trda zložljiva streha, ki se bo v prtljažnik ali iz njega zložila v 22 sekundah, tudi pri hitrostih do 35 km/h. Prihodnja pomlad bo torej zelo topla.