BMW i8 v še bolj seksi različici

Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder Foto: BMW BMW i8 Spyder
Čeprav pri BMW še ne prodajajo modele serije i, pa nadaljujejo s predstavitvijo konceptov. i8 je dobil dvosedežno brezstrešno različico, ki so jo poimenovali spyder.
Oglej si celoten članek

i8 je hibridni roadster, ki ga ima električno-dizelski pogon. Električni motor, ki poganja prednji kolesi razvije 96 kilovatov (132 KM), energijo pa mu zagotavljajo litij-ionske baterije spravljene v sredinski tunel. Z enim polnjenjem, ki traja slabo uro in pol, polnimo ga s kablom preko električne vtičnice, lahko vozilo, ki tehta 1630 kilogramov, na elektriko prevozi do 30 kilometrov.

Foto: BMW BMW i8 Spyder Za voznikovim hrbtom je za pogon zadnje osi vgrajen 1,5-litrski turbodizelski trivaljni motor, ki razvije 164 kilovatov moči (223 KM) in 300 Nm navora. S sinergijo oba motorja skupaj razvijeta 260 kilovatov moči (355 KM) in 550 Nm navora, kar je dovolj za najvišjo hitrost, ki je elektronsko omejena na 250 km/h in pospešek z mesta do 100 km/h v vsega petih sekundah, kar je 0,4 sekunde več, kot pri kupeju. Ob tem je tovarniško izmerjen poraba vsega tri litre goriva na 100 prevoženih kilometrov. Takšen hibridni sklop ponuja ročni oziroma samodejno izbiro prednjega, zadnjega ali integralnega pogona, odvisno od načina vožnje in pogojev na cesti.

Pri BMW-ju pravijo, da so z uporabo aluminija in ogljikovih vlaken zmanjšali težo hibridnega pogonskega sklopa, v primerjavi s kupejem pa so zmanjšali tudi dimenzije in medosno razdaljo, kar je spyderja stalo zadnje klopi. Avtomobili bo uradno predstavljen konec aprila na mednarodnem avtomobilskem salonu v Pekingu na Kitajskem. Fotografije privlačnega sypderja si lahko pogledate v fotogaleriji zgoraj.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.