BMW je v Münchnu predstavil serijski iX3, križanca nove dobe, ki kot prvi pri znamki uvaja številne nove tehnologije in proizvodne koncepte. V različici iX 50 xDrive bo stal od 69.900 evrov, sledile mu bodo še druge različice.
Spomnimo, da je "neue klasse" generacijo modelov zdajšnji šef znamke Oliver Zipse napovedal leta 2021. Dve leti kasneje so na IAA sejmu mobilnosti pokazali Vision Neue Klasse koncept električne limuzine. Leto kasneje je sledil še koncept suva, iz katerega dokaj vestno obliko prevzel serijski iX3.
A tudi do serijske limuzine ni več daleč. Na oder je med predstavitvijo iX3 v nekem trenutku namreč zapeljal v kamuflažno folijo odet električni avto velikosti serije 3. Zipse je javnosti prvič razkril njegovo ime - i3.
Povedal je, da bo šlo za enega izmed kar 40 modelov oziroma različic, ki jih bodo pri znamki razkrili v prihodnjih dveh letih. Seveda ne bodo vsi električni, "neue klasse" pristop oblikovanja in določenih tehnologij bodo uporabili tudi pri modelih s termičnimi pogoni.
Ime je seveda dobro znano, to je bil namreč v podobi manjšega mestnega avta pionir električnega dobe pri BMW ter hkrati model, od katerega so se pri znamki zelo veliko naučili.
V novi dobi "neue klasse" modelov pa bo ime i3 rezervirano za električno limuzino velikosti serije 3. Avto se je na oder zapeljal z voznikom za volanom in kako minuto kasneje tako tudi odpeljal.
Nekaj povsem novega
Z današnjim dnem se začenja za BMW povsem nova doba, saj bo vsak naslednji predstavljeni model izdelan v duhu "neue klasse" z novo generacijo cilindrične baterije in učinkovitih elektromotorjev, ki bodo omogočali 'dizelske' razdalje z enim polnjenjem in hitro vračanje energije na polnilnicah.
Med posebnosti serijskega iX3 spadajo tudi štirje močni računalniki, uporaba UI za več udobja in prilagajanje vožnji ter seveda nova generacija infozabavnega sistema z novim zaslonom pod vetrobranskim steklom.