Bogatitev ponudbe velikoprostorcev

Foto: Žurnal24 Peugeot je Slovencem predstavil bipperja in partnerja. Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Peugeot na pomlad bogati ponudbo velikoprostorcev. Bili smo na predstavitvi bipperja in sedemsedežnega partnerja.
Oglej si celoten članek
PEUGEOT BIPPER TEPEE
Proizvajalec, katerega znak krasi vzpenjajoč se levček, je na tržno pot splavil dva nišna modela, ki pa sta za znamko vseeno velikega pomena. Pri Peugeotu so namreč mnenja, da bo ravno širitev modelne palete prinesla uspeh pri večanju prodajnih številk.

Manjši bipper je namenjen mladim družinam, ki bodo med drugim cenile tudi njegovo okretnost, saj s 3,96 metra dolžine njegov rajdni krog znaša zgolj 9,95 metra. Obenem pa zmore prepeljati pet odraslih, za kar gre zasluga dovolj prostorni notranjosti.

Zunaj majhen, znotraj prostoren
Prtljažnik v osnovi meri 356 litrov, a ga je s podiranjem klopi v drugi vrsti mogoče povečevati do 737 oziroma 884 litrov. Motorno paleto sestavljata dva preverjena agregata, in sicer osnovo prestavlja 1,4-litrski 8V bencinar, ki postreže s 54 kilovati moči, enako velik dizelski agregat pa štiri kilovate manj. Malčkov izpust v primeru dizelskega pogona znaša zelo zadovoljivih 119 gramov CO2, če pa se v nosu vrti bencinski agregat, ta poraste na 165 gramov, kar je glede na mere in maso kar veliko. Nekoliko nerazumljiva odločitev, glede na to, da imajo na voljo tudi zmogljivejšo 16-ventilno različico, ki bi pomenila občuten prihranek pri porabi in emisijah.

Na voljo je deset barv, od tega šest kovinskih, opremski paketi pa so trije: confort, confort pack in outdoor. Pri tem je treba povedati, da je osnovna različica brez stekel v tretji vrsti, različica outdoor pa ima nekoliko dvignjeno podvozje in dodano zaščito podvozja pod motornim delom in prednjim ter zadnjim odbijačem.

Serijsko opremo tako sestavljajo voznikova zračna vreča, ABS-sistem, servovolan in zložljiva zadnja klop, pack temu doda še tri dodatne čelne oziroma stranske varnostne blazine, voznikov sedež je nastavljiv po višini, ima pa tudi še daljinsko centralno zaklepanje ter elektrificirana stekla in ogledala. Na boku pa je bogatejši še za dodatna druga bočna vrata. Najbogatejši outdoor pa je bogatejši še za ročno klimatsko napravo, meglenki in vzdolžna strešna nosilca. Cene se začnejo pri 10.640 evrih (1.4 confort), paket pack zahteva 1.350 evrov doplačila. Približno enako, 1.400 evrov, boste primorani doplačati, če boste v nosu želeli imeti dizelski motor, najbogateje opremljeni bipper tepee (outdoor 1.4 HDi) pa vas bo stal 14.990 evrov. Proti doplačilu pa si lahko stranka omisli tudi tempomat ali recimo parkirna pomagala.

Pri bipperju je na voljo deset barv, od tega šest kovinskih, opremski paketi pa so trije: confort, confort pack in outdoor. © Miha Pečoler

 

Uvoznik namerava temu malčku letos najti okoli 60 kupcev, kar bi pomenilo 3,6-odstotni tržni delež v segmentu C1. Razmerje med dizelskim in bencinskim motorjem pa znaša 30:70 v korist slednjega. Največ, kar 60 odstotkov, naj bi bilo opremljenih s paketom confort pack.

PEUGEOT PARTNER TEPEE SEDEMSEDEŽNI
Drugi novinec je sicer že dobro znani partner tepee, ki je zdaj na voljo v izvedbi s sedmimi sedeži in nekoliko spremenjeno notranjostjo. Dodatna sedeža sta na voljo za doplačilo 990 evrov, in sicer pri različicah premium in outdoor.

Prostor za vso družino
Pri sedemsedežnem partnerju tepee so sedeži v drugi vrsti pomaknjeni naprej za 90 in v višino za 42 milimetrov. Zaradi povečanja prostora za kolena potnikov v tretji vrsti so sedeži druge vrste v primerjavi s petsedežno različico premaknjeni naprej za devet centimetrov in privzdignjeni za 4,2 centimetra. Tla v prtljažnem delu so prav tako malenkost povišana, zato da je sedenje v tretji vrsti nekoliko višje (podobno kot v kinu). Masa sedežev v drugi vrsti znaša 14 kilogramov, zadnja dva sta še dva kilograma lažja, to pa omogoča lahko odstranjevanje iz avtomobila in nazaj. Prtljažnik v primeru sedmih sedežev ni zajeten in meri sto litrov, ob zloženih sedežih v drugi vrsti prostor naraste na 470, ob odstranjenih pa na 650 litrov.

Sedemsedežnika si je mogoče omisliti v kombinaciji z enim od treh 1,6-litrskih motorjev, kjer bencinski razvije 80 kilovatov, dizelska pa 66 oziroma 80 kilovatov največje moči. Močnejši od obeh dizlov je opremljen tudi s filtrom trdih delcev.

Cene sedemsedežnega partnerja tepee se tako gibljejo od 16.650 do 19.820 evrov, so pa te izpeljanke bogatejše še za stranski zračni blazini. Sedemsedežnik naj bi letos predstavljal 10 odstotkov prodaje partnerja tepee, čakalni roki so ostali enaki in znašajo slaba dva meseca.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.