Pnevmatike za najhitrejši avtomobil na svetu cenejše

Foto: Bugatti Bugatti chiron Foto: Bugatti Bugatti chiron Foto: Bugatti Bugatti chiron Foto: Bugatti Bugatti chiron Foto: Bugatti Bugatti chiron Foto: Bugatti Bugatti chiron Foto: Bugatti Bugatti chiron Foto: Bugatti Bugatti chiron Foto: Bugatti Bugatti chiron Foto: Bugatti Bugatti chiron Foto: Bugatti Bugatti chiron Foto: Bugatti Bugatti chiron Foto: Bugatti Bugatti chiron Foto: Bugatti Bugatti chiron Foto: Bugatti Bugatti chiron
Lastniki Bugattijevega superšportnika, najhitrejšega avtomobila na svetu, bodo nekoliko privarčevali.
Oglej si celoten članek

Če ste lastnik najhitrejšega avtomobila na svetu, bugatti chirona z W16 osemlitrskim motorjem (1.103 kW/1.500 KM), si lahko oddahnete. Potrjeno je, da bo komplet pnevmatik z menjavo vred zanj stal 25 tisoč evrov in ne 35 tisoč evrov.

Vse štiri pnevmatike Michelin Pilot Sport Cup bodo tako nekoliko cenejše, kar pa za njihove lastnike najbrž ni toliko pomembno, saj si ga lahko privošči zgolj tisti, ki ima na bančnem računu zajetno vsoto denarja. Stane namreč več kot dva milijona evrov. 

Povprečni lastnik Koliko vozil ima povprečni lastnik bugattija?

Standarden postopek menjave pnevmatike

Samo štiri gume torej stanejo 25 tisoč evrov, pri čemer je treba upoštevati, da jih je treba zamenjati na vsakih štiri tisoč prevoženih kilometrov. Če računamo, da v Sloveniji z avtomobilom v povprečju prevozimo okoli 15 tisoč kilometrov, bi to v primeru chirona pomenilo skoraj 100 tisočakov na leto. Brez vračunanega goriva. Treba je računati še na redni letni servis, ki za chirona z 8,0-litrskim motorjem s štirimi turbopolnilniki, ki "zver" od 0 do 100 km/h poženejo v vsega le sekundah, največja hitrost pa je omejena na 420 km/h, stane še dodatnih 17 tisoč evrov, tu je še zavarovanje, ki na leto stane okoli 50 tisoč evrov. 

3,1 mio. € za chirona Prvi bugatti chiron že prodan. Le komu drugemu..

V intervjuju za CarBuzz je glavni Bugattijev inženir Martin Grabowski obrazložil, zakaj so se pnevmatike v primerjavi z veyronom pocenile. Zdaj je proces menjave bolj standarden in poenostavljen, kot je to veljalo pri njegovem predhodniku veyronu. Pravzaprav je tak kot pri vseh "normalnih" avtomobilih. Spredaj so sicer Michelinove pnevmatike 20-palčne, zadaj 21-palčne. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.