Citroen C3 aircross: Zakaj bi ga imeli raje kot konkurente?

Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross
Citroën s svojim prvim malim križancem C3 aircross nadaljuje preporod znamke. Čeprav je trg prepoln takih vozil, so pri Citroënu našteli atribute križanca, ki jih drugi nimajo. To so …
Oglej si celoten članek

Citroën je znake popolne preobrazbe znamke, ki je bila v preteklosti najbolj znana po tehnoloških novitetah in enoprostorcih, nakazal že pred leti s C4 cactusom. Dokončen preobrat pa je pomenila nova generacija kompaktne kombilimuzine C3, ki je prinesla veliko mero personalizacije, vpadljiv in modern videz in drugačen občutek za volanom, s katerim nagovarjajo predvsem mlade, ki sicer raje kot na avtomobile prisegajo na telefone. Pri slovenskem zastopniku za znamko so se pohvalili, da jim je v enem letu od predstavitve novega C3 uspelo v primerjavi s predhodnim modelom povprečno starost kupca pri nas znižati za dve leti in pol. Letos bodo prodali 1200 modelov C3.

C5 aircross C5 aircross je novi Citroënov SUV

Prav zato je kar nekoliko zadržan cilj prodaje za C3 aircrossa, ki je vsaj 350 vozil v letu 2018. Križanci so res dražji, a pri kupcih zbujajo več emocij. Prepričani so, da bodo slovenski modeli zelo dobro opreljeni, večina pa bo imela vgrajen bencinski motor. Takih naj bi bilo kar okoli 80 odstotkov.

Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross

Stavi na videz

Razred križancev B SUV razreda, kamor se uvršča C3 aircross, danes šteje že okoli 15 modelov različnih znamk, zato je treba imeti določene posebnosti, da izstopaš iz sivine. Pri Citroënu so prepričani, da je to videz, možnost personalizacije in uporabnost potovalne kabine in prtljažnike. 

Avto Citroën C3 stavi na izrazit dizajn, ki je vžgal že pri C4 cactusu

Dvobarvna zunanjost ni nov trend, a pri Citroënovem modelu je možno sestaviti kar 85 barvnih kombinacij zuanjosti, v notranjosti pa lahko izbirate med štirimi. Ena prinaša celo dvobarvni volan!

V teoriji je vozilo, ki v dolžino meri 4,14 metra, naslednik enoprostorca C3 picasso. Od leta 2009 naprej so jih pri nas prodali skoraj 2.600. V praksi pa je to povsem drugačen avtomobil, ki stavi na vpadljivost s serijskimi 16-palčnimi kolesi, poudarjenimi blatniškimi koši in robustnimi plastičnimi elementi, ki ščitijo karoserijo pred kamenčki, če se podate na makadam. Terenski videz so zagotovili s 17,5 centimetrsko oddaljenostjo od tal. Oblikovno ima vse značilnosti citroënov, od novodobnih žarometov, do visoko postavljenega motornega pokrova s tipično kromano masko, ki povezuje sloke žaromete in ločene spodnej žaromete v odbijaču, ki imajo vgrajene meglenke. Od strani je značilna lebdeča streha, zaradi črnega C stebrička, ki je lahko poslikan v drugačnih barvah, kot tudi strešni nosilci. Za dober pregled na vse strani skrbijo velike steklene površine.  

Najboljši na svetu PSA Peugeot Citroën dal veliko priznanje slovenski Hidrii

Prilagodljivo nalaganje prtljage

Medosna razdalja je 2,6 metra, ali šest centimetrov več kot pri modelu C3. Prtljažnik v osnovi meri 410 litrov, če ima vzdolžno pomično klop (deljiva v razmerju 2/3, 1/3), naslonjala sedežev je možno nagibati (pet različnih nastavitev naklona). Če klop pomaknemo povsem naprej, prtljažnik povečamo na 520 litrov. Prtljažnik ima dvojno dno, če podremo sedeže v drugi vrsti dobimo ravno dno. Če poklopimo še sopotnikov sedež spredaj, lahko v avtomobilu prevažamo predmete do dolžine 2,4 metra.

Je konkurenčen? Lahko Citroënov "nizkocenovni“ C-Elysee konkurira s ceno 16.900 evrov?

Inženirji so posebno pozornost namenili odlagališčem, na voljo je tudi domiselno odlagalno mesto za brezžično polnjenje pametnega telefona na sredinski konzoli. Od naprednih sistemov Francozi omenjajo prosojni zaslon za prikaz podatkov, sistem za samodejno zaviranje v sili (active safety brake), ki je na voljo za doplačilo, samodejni preklop dolgih luči, prepoznavanje prometnih znakov za omejitev in priporočanje hitrosti, park assist in večpredstavnostni sistem z navigacijo connect nav ter kamero s 180 stopinjskim pogledom na dogajanje za vozilom.

Foto: Saša Despot Citroën C3 aircross

Pogon na prednji kolesi

 Za bolj zahtevne razmere namesto štirikolesnega pogona ponujal sistem grip control s sistemom hill assist, ki prilagaja spodrsavanje prednjih koles glede na vozno podlago, po strmih klancih pa sam nadzoruje spust vozila tako, da je lahko voznik osredotočen le na vrtenje volana.

To so aduti Citroën spacetourer je v poplavi suvov rešitelj številnih družin

Na izbiro je šest motorjev, štirje dizelski in dva dizelska. Cena za osnovno izvedenko v primeru hišnega financiranja je 12.490 evrov, brez financiranja je cena za 500 evrov višja.

Foto: Citroën

* - Več o motorjih in menjalnikih si oglejte v tabeli (slika).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.