Citroën je leta 2012 predstavil nizkocenovni model c-elysee, brata „dvojčka“ peugeota 301. Pri nas so zaradi več kot 500-litrskega prtljažnika in prostorne kabine računali na družine in v prvi vrsti taksiste. Izkazalo se je, da gre za ekonomičen delovni stroj, ki ne igra na čustva. In tako je tudi zdaj, ko so limuzino tehnično posodobili, a materiali in kakovost izdelave ostaja na ravni prejšnjega modela. Najbolj založeni dizelski C elysee pa z več kot 16 tisočaki tudi težko označimo za nizkocenovni.
Citroën C-elysee je ob vstopu na slovenski trg polagal večino upov v razmerje med ceno in prostornostjo, manj v samo kakovost izdelave ter tehnično in motorno ponudbo. To so v prvi vrsti avtomobili, ki uspevajo vzhodneje od nas, z vse večjim trendom križancev, ki tudi v BiH in Srbiji pridobivajo popularnosti, pa so nizkocenovne limuzine vse manj priljubljene tudi v krajih južneje od nas.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Še en velik minus ste pozabili: je CITROEN oziroma polizdelek