Diesotto prihaja

Foto: Žurnal24 Koncept F700 (Foto: Mercedes-Benz) Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700 Foto: Žurnal24 Mercedes-benz koncept F700
Mercedes-Benz je napovedal, da bo svoj revolucionarni motor diesotto, ki bo deloval po principih dizelskega in bencinskega motorja hkrati, v petih letih na cesti.
Oglej si celoten članek

Se še spominjate futurističnega koncepta F700, ki ga je Mercedes-Benz predstavil v Frankfurtu pred tremi leti?

Med drugim je avtomobil publiko navdušil s konceptnim pogonom diesotto, ki združuje ekonomičnost in navor dizelskih motorjev ter odzivnost in čistost bencinskih. Motor, ki ga poganja bencin, namreč med manjšimi obremenitvami deluje po principu samovžiga mešanice, ko pa voznik pospeši, se v cikel vključijo še vžigalne svečke.

Po nekaj letih tišine so v Stuttgartu še vedno odločeni, da bo diesotto kmalu v serijskih vozilih. Kot je pojasnil visoki predstavnik podjetja Herbert Kohler, so inženirji uspeli premostiti že tri od petih neimenovanih ovir, ki spremljajo razvoj. Tako naj bi se uresničile napovedi, da bo novi razred S, pri razvoju katerega sodeluje tudi slovenski oblikovalec Robert Lešnik, že poganjal revolucionarni pogon. Motor naj bi našel pot tudi v razred E, v manjših "zvezdah" pa ga verjetno ne bomo slišali.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.