Dirkaški DS3

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Citroën je predstavil model DS3 R3, ki se bo prvič pojavil na hitrostnih reli preizkušnjah konec leta 2010. Njegov cilj je postati nov zgled v svoji kategoriji.
Oglej si celoten članek

Na osnovi novih predpisov za skupino R3T, ki jih je določila mednarodna avtomobilistična zveza FIA (Federation Internationale de l'Automobile), DS3 R3 povzema zgradbo in videz modela iz serijske proizvodnje. Originalna jeklena karoserija je ojačana z večtočkovno privarjeno kletko, ki zagotavlja trdnost ogrodja in varnost posadke.

Pod pokrovom motornega prostora je vgrajen 1,6-litrski štirivaljnik THP (z visokotlačnim turbo polnilnikom), ki je razvit na osnovi serijskega motorja skupine PSA. Uporaba delov, značilnih za dirkalne avtomobile (ohišje za dovajanje zraka, odmične gredi, bati, ojnice, izpušna linija, sistem turbopolnilnika, elektronsko krmiljenje), omogoča povečanje moči motorja na 210 konjskih moči. Posebna skrb pa ni bila posvečena samo moči, temveč tudi navoru motorja, in zagotavlja boljšo vlečno moč, hkrati pa zaradi 350 Nm navora omogoča prožno vožnjo.

Upravljanje sekvenčnega šeststopenjskega menjalnika je polavtomatsko tako kot pri dirkalniku C4 WRC. Ta mehanizem zagotavlja dvakrat hitrejše prestavljanje kot pri ročnem menjalniku in hkrati prispeva k večji zanesljivosti pogonskega sklopa.

Vzmetenje, ki se poslužuje najsodobnejše tehnologije, je namenjeno uporabi na vseh vrstah terena, od neutrjenih do asfaltiranih poti. Na voljo so številne nastavitvene možnosti, ki omogočajo prilagajanje obnašanja DS3 R3 vsem načinom vožnje. Citroën Racing priporoča uporabo pnevmatik BFGoodrich. DS3 R3 je zgrajen iz enakih delov kot vozila iz serijske proizvednje in posebnih delov, ki so namenjeni za dirkalne avtomobile, in je na voljo po konkurenčni ceni.

Citroën Racing avtomobil DS3 R3 prodaja kot komplet ali pripravljenega za tekmovanje. V avtomobil je vgrajeno znanje, ki ga je ekipa Citroën Racing pridobila na področju pasivne varnosti in trdnosti ogrodja. Samonosna karoserija iz serijske proizvodnje je lažja, ker so bili odstranjeni originalni nosilci. Ta je bila nato ponovno zvarjena z dodatno večtočkovno speto varnostno kletko, sestavljeno iz več kot 45 metrov jeklenih cevi. Kletka, zgrajena po industrijskem postopku, je predhodno sestavljena izven vozila, kar omogoča bolj kakovostne zvare. Pritrdilna prečka za pasove s križnimi ojačitvami v vratih in številne podrobnosti v zasnovi ogrodja prispevajo k večji varnosti posadke.

Samonosne karoserije so dobavljene z vsemi potrebnimi nosilci in pritrditvami za montažo avtomobila, kar pripomore k hitrejši gradnji in nižjim stroškom. Zaradi boljše razporeditve teže sta akumulator in avtomatski gasilni aparat nameščena za sedeži. Zaščitna plošča iz jekla, ki ščiti spodnji del motorja, prav tako prispeva k znižanju težišča avtomobila. Fleksibilen rezervoar s homologacijo FIA ostaja na svojem prvotnem mestu.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.