Družinsko talentirani GT

Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line Foto: Žurnal24 Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line
Renault je po laguni športni paket GT line ponudil še pri manjšem meganu, ki za 1.490 evrov dobi še bolj dinamičen značaj in podobo v slogu različic z končnico RS v imenu.
Oglej si celoten članek

Škoda le, ker tako kot večja sestra nima štirikolesnega krmiljenja – 4 control, pa čeprav se zaradi bolj črvstega podvozja bolje pelje kot ostale bolj „civilne različice“

Pol drugi tisočak za spojlerje ter športne sedeže in podvozje
Oblikovni paket GT line pomeni nadgradnjo paketa dynamique, ki pa da ne bo pomote ni prav nič monoton. Je pa res da GT line dinamičnost še nekoliko nadgradi, pa najsi bo to zaradi spojerjev na prednjem koncu ali zadku, bočne pragove, ohišja ogledal v imitaciji aluminija (beri: sivi barvi) ali diskretnih istoimenskih napisih.

Razlik je sicer še več, a so te bolj diskretne, vse pa pod črto zasledujejo športnost. Enako predrugačena je tudi notranjost pa čeprav ne toliko kot bi pričakoval. Bolj športna sta prednja sedeža, ki si jih naj bi izposodil kar pri meganu RS (osnovna ne tista recaro), je pa res da bodo vanje, vsaj tisti z  več kilogrami težko zlezli, pretiran bočni oprijem pa jih zna na dolge poti tudi motiti. Stopalke so odete v aluminij, tako ko na sedežih pa najdemo napis opreme še na bočnih pragovih in letvici pred sopotnikom. Veliko razliko pa pomeni  analogni merilnik hitrosti, ki je uporabniku prijaznejši kot digitalni pri navadnih meganih. S cenovnega stališča tako paket ni preveč drag, ponuja pa za to ceno dovolj razlik oziroma v tem primeru športnih dodatkov.



Drugače pa je GT povsem navadni megane, saj ponuja vso prilagodljivost in prostornost kot ostale različice, kar pomeni tudi od 480 do slabih 1.600 litrov velik prtljažnik, katerega prtljažni rolo je mehak in zato ne omogoča da bi nanj kaj težjega položili. Enako dobro se bo godilo tudi potnikom v dveh sedežnih vrstah, kjer je v drugi vrsti razumljivo manj, a povsem dovolj prostora. Nekoliko zmoti le ozka vratna odprtina, ki nekoliko oteži vstopanje potnikov v drugo vrsto. Glede ostale opreme je tako, da dynamique paket prinaša zelo veliko, doplačati je treba le za prostoročno odklepanje s pomočjo pametne kartice in Arkamysov audio sistem ter tom tom navigacijo, ki stane vsega 590 evrov.

Še vedno všečen dvolitrski dizel
Motor v nosu pomeni preverjeno in dovolj zmogljivo alternativo, dvolitrski dizel pa nudi tudi veliko mero ekonomičnosti, čeprav megane ne premore kakšnih novodobnih „varčevalnih“ sistemov v obliki sistema start&stop in podobnih. Čoraba okoli sedmih litrov plinskega olja ni nobena pobožna želja, je pa res da boste veliko pod njo težko zlezli, visoko nad pa prav tako.
    
Bolj zmogljivo podvozje nudi več užitkov
Zmogljivosti so povsem zadostne za večino uporabnikov, gt pa se lahko zahvaljujoč bolj čvrstemu in 12 milimetrov nižje nastavljenemu podvozju tudi zelo športno pelje. Tako se po trdoti močno približa nemški konkurenci, je pa res da ne za ceno limuzinskega udobja, ki kljub dinamičnosti ostaja. Francosko neposreden tako ostaja le volan, ki pa ga je v veselje vrteti na ozkih parkiriščih. Nekoliko slabše pregleden je grandtour tudi tukaj nazaj in vstran, vsaj pri prvem so v veliko pomoč serijska parkirna pomagala.



Cenovno grandtour Gt line ni več poceni, za to ceno pa ponudi veliko opreme, ki je tudi razred višje ne dobiš serijsko. To pa ga glede na nadpovprečno prostornost in uporabnost še vedno „dela“ zanimivega za nakup, saj pomeni dobro alternativo številko večjim, a opremsko bolj skopo odmerjenim karavanom.

Podatki o vozilu: (Renault megane grandtour dCi 130 dynamique GT line)
Motor:
1.870 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni dizelski
Moč: 96 kW (130 KM)/pri 4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 300 Nm pri 2.000 vrtljajih na minuto
Poraba: 7,2 litra/100 km, 134 gramov CO2
Zmogljivosti: 205 km/h, 9,8 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm):4.559x1.804x 1.507, medosna razdalja 2.703, prtljažnik (v litrih): 479/1.562
Cena: 21.560/24.300 EUR

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.