Ducatiji vozijo na slovenskem okvirju

Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: Ducati Ducati diavel Foto: MotoGP.com Ducati diavel, Valentino Rossi
O novem Ducatijevem "hudiču" smo že pisali. Vpadljivi Diavel pa ima vgrajenega tudi kar nekaj slovenskega znanja.
Oglej si celoten članek

Slovenska podjetja, doslej specializirana predvsem za avtomobilsko industrijo, so vse bolj dejavna tudi med motociklističnimi proizvajalci, kjer je sicer že vrsto let med najbolj prepoznavnimi, a hkrati osamljenimi slovenskimi imeni podjetje Akrapović.

Hidria je za diavela, ki je bil predstavljen pred nekaj meseci in je hitro osvojil trg, prispevala vpadljivi cevni okvir za rezervoar. Kot pojasnjujejo v družbi s sedežem v Spodnji Idriji, je okvir izdelan iz posebnih jekel s povišano mejo plastičnosti, kar je omogočilo  uporabo cevi s tanjšimi stenami, obenem pa je teža okvirja zaradi tega manjša od desetih kilogramov. Poleg tega je oblikovan prostorsko, z ukrivljenimi cevmi, kar pripomore k izboljšani torzijski  trdnosti in boljši trdnosti nasploh. Tudi to je eden od dejavnikov, ki motociklu dajejo izjemne vozne lastnosti.

Diavel sicer tehta 210 kilogramov, poganja pa ga motor s prostornino 1198 kubičnih centimetrov in 119 kW (162 KM). Slavo motociklu, njegovi okretnosti in zmogljivostim je pel tudi sam Valentino Rossi, ki sicer od letos v prvenstvu MotoGP tekmuje prav za omenjeno italijansko tovarno.

Proizvodnjo morali podvojiti

Da pa je diavel resnična uspešnica, priča tudi potreba po prilagoditvi proizvodnje v Hidrii. Če so sprva načrtovali, da bodo letos izdelali med 5000 in 6000 okvirjev, so zaradi velikega povpraševanja za letos številke popravili na 11.000 okvirjev, medtem ko se bo v prihodnjih letih obseg proizvodnje gibal okoli 6000 kosov na leto. Za diavela v Hidrii proizvajajo tudi nosilec registrske tablice.

Po nekaterih napovedih naj bi tudi Akrapović prav kmalu na trgu ponudil lastni izpušni sistem za diavela.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.