Po kratkem druženju lahko zapišemo, da je caddy maxi life DSG cenjen sopotnik tako na daljših kot
tudi krajših poteh. Že večkrat hvaljenemu menjalniku smo rade volje prepustili delo, ki ga je
opravljal seveda zelo hitro in prirejeno za namembnost in zmogljivosti pod motornim pokrovom. Tam
se je vrtel že dolgo časa znan 77-kilovatni dizel, ki pa se je z avtomatiko dobro ujel.
Po ročnem pretikanju smo posegli bolj iz dolgega časa kot resnične potrebe, če smo želeli
nekaj več akcije, je bil še vedno na voljo športni režim prestavljanja. Raje smo se prepustili
razvajanju z udobjem, ki ga je imel caddy glede na svoje osnovno poslanstvo nadpovprečno veliko –
naj omenimo le dvoobmočno klimatsko napravo, parkirna tipala in tempomat. Transportni geni so se
čutili v obliki trše nastavljenega podvozja, grajamo tudi težavno podiranje tretje vrste sedežev,
ki pa je bogato poplačano, ko obiščemo pohištveni salon in nam ni treba iskati drugega dostavnika.
Cena tega caddyja se je močno približala ali celo presegla vrednost konkretno opremljenega
karavana srednjega razreda, zato bodo po njem verjetno posegli predvsem tisti, ki v prvi vrsti
potrebujejo veliko prostora za potnike in/ali tovor, obenem pa znajo ceniti naprednost modernih
pogonov.
PODATKI O VOZILU:
Motor: 1896 ccm
Moč in navor: 77 kW/105 KM pri 4000 vrt./min, 250 Nm pri 1900 vrt./min
Največja hitrost: 186 km/h
Pospešek: 13,5 sek
Poraba: 7,0 litra
Cena: 25.156 (osnovni), 30.796 (testni)
Dvojna sklopka in tovor? Čudovito.
Še nedolgo nazaj bi bilo povsem skregano z logiko, da bi v dostavniku oziroma kombiju prestavljal menjalnik z dvojno sklopko, razvit za potrebe športnih užitkov. VW caddy je dokaz, da bo to v prihodnje izvrstna kombinacija.