Dvojna sklopka in tovor? Čudovito.

Foto: Žurnal24 Caddy DSG ima sedem sedežev, po potrebi in z nekaj telovadbe pa ga lahko preured Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Še nedolgo nazaj bi bilo povsem skregano z logiko, da bi v dostavniku oziroma kombiju prestavljal menjalnik z dvojno sklopko, razvit za potrebe športnih užitkov. VW caddy je dokaz, da bo to v prihodnje izvrstna kombinacija.
Oglej si celoten članek

Po kratkem druženju lahko zapišemo, da je caddy maxi life DSG cenjen sopotnik tako na daljših kot tudi krajših poteh. Že večkrat hvaljenemu menjalniku smo rade volje prepustili delo, ki ga je opravljal seveda zelo hitro in prirejeno za namembnost in zmogljivosti pod motornim pokrovom. Tam se je vrtel že dolgo časa znan 77-kilovatni dizel, ki pa se je z avtomatiko dobro ujel.

Po ročnem pretikanju smo posegli bolj iz dolgega časa kot resnične potrebe, če smo želeli nekaj več akcije, je bil še vedno na voljo športni režim prestavljanja. Raje smo se prepustili razvajanju z udobjem, ki ga je imel caddy glede na svoje osnovno poslanstvo nadpovprečno veliko – naj omenimo le dvoobmočno klimatsko napravo, parkirna tipala in tempomat. Transportni geni so se čutili v obliki trše nastavljenega podvozja, grajamo tudi težavno podiranje tretje vrste sedežev, ki pa je bogato poplačano, ko obiščemo pohištveni salon in nam ni treba iskati drugega dostavnika.

Cena tega caddyja se je močno približala ali celo presegla vrednost konkretno opremljenega karavana srednjega razreda, zato bodo po njem verjetno posegli predvsem tisti, ki v prvi vrsti potrebujejo veliko prostora za potnike in/ali tovor, obenem pa znajo ceniti naprednost modernih pogonov.

PODATKI O VOZILU:
Motor: 1896 ccm
Moč in navor: 77 kW/105 KM pri 4000 vrt./min, 250 Nm pri 1900 vrt./min
Največja hitrost: 186 km/h
Pospešek: 13,5 sek
Poraba: 7,0 litra
Cena: 25.156 (osnovni), 30.796 (testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.