Elektrificirani citroëni kot spremljevalci kolesarjev

Foto: Citroën
Foto: Citroën
Citroën bo profesionalem kolesarske moštvu AG2R CITROËN dobavil vozni park, v katerega bo vključil priključne hibride. Na ta način željio pristopiti k trajnostni mobilnosti.
Oglej si celoten članek

Novi vozni park bo sestavljen iz naslednjih vozil: 9 priključnih hibridnih vozil C5 aircross, 10 priključnih hibridnih vozil C5 X in 7 vozil spacetourer. 

Foto: Citroën Citroën C5 X

Citroën bo ekipo tako prvič opremil s svojim paradnim modelom, novim C5 X. 

Foto: Citroën Citroën C5 X

Glede na to, da je ekipa stalno na poti, je zanjo vozni park vozil, ki ga ima na razpolago, bistvenega pomena. Kolesarske ekipe iščejo prostorno notranjost, ki je eden izmed glavnih kriterijev pri izbiri novih vozil. Za ekipo je bistvenega pomena, da lahko s seboj prevaža čisto vse, kar potrebuje, od radijske opreme do rezervnih oblačil, čelad, bidonov z vodo in potrebščin za kolesarje, koles in rezervnih delov, kot so rezervna kolesa in orodje za vzdrževanje. Na vsaki dirki avtomobil v povprečju prevaža na strehi do 7 koles. 

Foto: Citroën Citroën C5 X

Ob tem so pri Citroënu poudarili pristop k trajnostni mobilnosti, prepričani so, da lahko tudi s tako promocijo ozavestijo čim širši krog ljudi. Citroën se je zavezal, da bodo do leta 2025 vsi modeli iz njegovega izbora na voljo s 100 % električnimi ali priključnimi hibridnimi izvedenkami. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.