ELK je električni športni mercedes

Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK Foto: Mercedes-Benz/Antonio Paglia Design Mercedes-Benz ELK
Električni superšportniki, kljub temu, da električni avtomobili še niti niso dobro zaživeli na trgu vozil, niso nič novega. Poznamo audi r-8 e-tron, celo Hrvati imajo svojega - rimac concept one. Kako bi bil videti Mercedesov električni model je razkril avtomobiski oblikovalec Antonio Paglia.
Oglej si celoten članek

Avtomobilski oblikovalec Antonio Paglia si je zamislil električni Mercedesov športni model ELK, ki pa je zaenkrat na ogled zgolj na skicah. Oblikoval je cestno in dirkalno različico električnega športnika, pri kateri izpostavlja posebno oblikovana led prednja žarometa, ki sta postavljeni znotraj maske izdelane iz ogljikovih vlaken. Vpadljiva blatnika in velika kolesa so narejena tako, da izboljšujejo aerodinamiko, enako velja za elemente pri dirkalni različici mercedes-AMG petronas, kjer so posebnost grafični elementi, nova kolesa, veliki prednji spojler, zadnji difuzor in zadnji spojler.

Električni superšportniki

Električni superšportniki so še kako zanimivi. Ob Tesli Motors je pred kratkim zelo drzno prihodnost električnih superšportnih vozil napovedalo ameriško podjejte Faraday Future, kjer sopredstavili koncept FFZero1 z kar 750 kilovatov moči (okoli 1.000 KM).

Foto: Faraday Future Faraday Future FFZero1

Hrvat Mate Rimac je že leta 2012 svetu predstavil koncept električnega superšportnega avtomobila concept one. V vsako kolo je vgradil en elektromotor, skupaj pa premorejo 800 kilovatov moči (1.088 konjskih moči). Energijo črpajo iz baterije z zmogljivostjo kar 91 kilovatnih ur. Vsak od štirih elektromotorjev deluje neodvisno in se vsak po svoje v hipu prilagaja razmeram na cesti.

Foto: Rimac Automobili Rimac Concept one

Audi R8 e-tron je že serijski. Nemški inženirji so mu namenili 340 kilovatov moči, doseg z enim polnjenjem je do 450 kilometrov. Najvišja hitrost je omejena na 250 km/h.

Foto: Audi Audi R8 e-tron

Porsche je nove čase napovedal z konceptom mission E, ki je športnik v pravem pomenu besede, povrhu pa se polni zelo hitro. Gre za štirisedežnika, za katerega v Züffenhausnu pravijo, da lahko pelje do 500 kilometrov daleč. Dva elektromotorja s skupno 440 kilovatov moči (preračunano 598 KM) ga od 0 do 100 km/h poženeta v 3,5 sekunde, do 200 km/h mine le 12 sekund, navajajo pri Porscheju. Akumulator, umeščen med obe osi na dnu avta, je v 80 odstotkih napolnjen že po 15 minutah priklopa na "turbo" polnilnico.

Foto: Porsche Porsche mission E

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.