V Slovenijo bo pripeljal električni avto, s ceno, ki utegne biti manjša od 12.000 evrov

Foto: Stellantis Leapmotor T03, električni avtomobil, EV Foto: Stellantis Leapmotor T03, električni avtomobil, EV Foto: Stellantis Leapmotor T03, električni avtomobil, EV Foto: Stellantis Leapmotor T03, električni avtomobil, EV Foto: Gregor Prebil Leapmotor T03 Foto: Gregor Prebil Leapmotor T03 Foto: Gregor Prebil Leapmotor T03 Foto: Gregor Prebil Leapmotor T03 Foto: Gregor Prebil Leapmotor T03 Foto: Gregor Prebil Leapmotor T03 Foto: Gregor Prebil Leapmotor T03 Foto: Gregor Prebil Leapmotor T03 Foto: Gregor Prebil Leapmotor T03 Foto: Gregor Prebil Leapmotor T03 Foto: Gregor Prebil Leapmotor T03 Foto: Gregor Prebil Leapmotor T03 Foto: Gregor Prebil Leapmotor T03 Foto: Gregor Prebil Leapmotor T03 Foto: Gregor Prebil Leapmotor T03 Foto: Leapmotor Leapmotor C10
Skupina Emil Frey, ki pod svojim okriljem trenutno zastopa 12 avtomobilskih znamk in 3 znamke gospodarskih vozil, je svoj portfelj avtomobilskih znamk v Sloveniji obogatila s kitajskimi avtomobili znamke Leapmotor.
Oglej si celoten članek

V Emil Frey so ob novici, da nadgrajujejo obstoječe partnerstvo z avtomobilskim koncernom Stellantis ter razširja svoj portfelj z vključitvijo znamke Leapmotor, sporočili, da krepijo svojo ponudbo električnih vozil in nadaljujejo jasno začrtano pot trajnostne rasti ter širitve tehnološko naprednih mobilnostnih rešitev na slovenskem trgu. 

Že novembra leta 2023 smo pisali, da je avtomobilski Koncern Stellantis pridobil 21-odstotni delež v kitajskem visokotehnološkem podjetju za razvoj električnih avtomobilov Leapmotor. Z njim je ustanovil novo skupno podjetje. Slednje proizvaja cenovno dostopne električne avtomobile za Evropo.

Foto: Gregor Prebil Leapmotor T03

V Sloveniji bosta v prodajnem portfelju sprva na voljo dva modela: 

Leapmotor T03 – kompaktno mestno električno vozilo s petimi vrati, ki po zagotovilih tovarne kljub majhnim zunanjim meram ponuja uporabnost in udobje. Sodi v segment A, ponaša pa se z dosegom do 265 kilometrov po standardu WLTP ter močjo 95 KM. Za T03 je treba izbranih evropskih trgih odšteti 18.900 evrov. Brez vključene subvencije, ki je v Sloveniji 7.200 evrov.

Leapmotor C10 – električni SUV segmenta D, prvi globalni model znamke, zasnovan na napredni arhitekturi LEAP 3.0 ter opremljen z inovativno tehnologijo CTC (Cell-to-Chassis), pametnim kokpitom.

Vozila Leapmotor omogočajo hitro polnjenje baterije od 30 do 80 % v približno 30 minutah. 

Foto: Leapmotor Leapmotor C10

V kratkem se portfelju pridružujeta nova modela:

Leapmotor C10 REEV – prvo električno hibridno vozilo z razširjenim dosegom REEV (Range-Extended Electric Vehicle), ki združuje prednosti električnega pogona z dodatnim bencinskim motorjem. Ta podaljša skupen doseg do 950 kilometrov in omogoča večjo prilagodljivost uporabnikom, ki pogosto potujejo na dolge razdalje, a si želijo tudi popolnoma električne vožnje. 

Leapmotor B10 – globalni model v segmentu C-SUV, ki predstavlja pomemben mejnik v mednarodni širitvi znamke. Zasnovan je na napredni arhitekturi LEAP 3.5.

Predviden začetek prodaje je v drugi polovici leta 2025. 

O podjetju Leapmotor

Podjetje Leapmotor je bilo ustanovljeno leta 2015 v Hangzhouju na Kitajskem. Specializirano je za razvoj in proizvodnjo pametnih električnih vozil. Ustanovil ga je Zhu Jiangming, elektroinženir z več kot 30 leti izkušenj v industriji. Podjetje se osredotoča na oblikovanje, raziskave in razvoj, proizvodnjo, pametno vožnjo, nadzor elektromotorjev, razvoj baterijskih sistemov ter rešitve za povezljivost vozil preko oblačnih storitev. Kot inovativno podjetje samostojno razvija in proizvaja ključne komponente, vključno z električnim pogonskim sistemom in inteligentnimi tehnologijami. Proizvaja izključno električna vozila, med katerimi izstopata T03 in C10.

Foto: Gregor Prebil Leapmotor T03

V Sloveniji celovita podpora

Vozila Leapmotor bodo kupcem dostopna preko uveljavljene maloprodajne mreže skupine Emil Frey. Iz podjetja so sporočili, da bodo poleg strokovnega svetovanja in kakovostne prodajne izkušnje kupci deležni tudi ene najcelovitejših poprodajnih storitev na trgu, vključno s strokovno servisno podporo, učinkovito dobavo nadomestnih delov, jasno opredeljeno garancijsko podporo in pestro ponudbo dodatne opreme.

Jožko Tomšič, generalni direktor skupine Emil Frey Slovenija, je ob novici, da lepmotor prihaja v Slovenijo poudaril: "Vključitev znamke Leapmotor v naš portfelj predstavlja pomembno dopolnitev naše ponudbe, ki že vključuje 12 avtomobilskih znamk in 3 znamke gospodarskih vozil, obenem pa krepi partnerstvo s koncernom Stellantis. Leapmotor v naš portfelj prinaša novo energijo – inovativna, tehnološko dovršena in uporabniško usmerjena električna vozila, ki so dostopna širšemu krogu kupcev. Ključno konkurenčno prednost vidimo predvsem v poprodajni podpori, z našo razvejano in izkušeno servisno mrežo kupcem zagotavljamo celovito, hitro in zanesljivo storitev, ki je pri električnih vozilih – še posebej novejših znamk – pogosto odločilnega pomena. Prepričani smo, da bomo s tem kupcem zagotovili ne le odličen produkt, temveč tudi dolgoročno zaupanje in brezskrbno uporabniško izkušnjo."

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 6

  • 17:22 18. Junij 2025.

    🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲

  • 19:27 6. Maj 2025.

    Vsi ti avtomobili bodo če dve leti ničvredni, ker prihajajo nove baterije na osnovi natrija in te bodo cenejše in …

  • 19:12 6. Maj 2025.

    Ob vsej tej poplavi kitajskih vozil me zelo zanima, koliko jih bo še obstalo čez 5 ali 10 let in …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.