Eskluziven premijski Anglež

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Pri miniju so 50-letnico obstoja znamke obeležili s posebno serijo camden, ki si jo je mogoče omisliti pri skoraj vseh inačicah in s tem mero ekskluzivnosti dvigniti na še višji nivo.
Oglej si celoten članek

Približno 5.000 evrov doplačila je glede na videno le malo preveč tudi za to premijsko znamko.

Na zunaj prepoznaven po znački in napisih
Razlike v primerjavi z ostalimi civilnimi različicami bo našlo zgolj poučeno oko. Največja razlika je značka, ki asimetrično štrli iz odprtine pod motornim pokrovom, ki razodeva njegov poseben pedigre.

Mini cooper camden
Motor: 1.598 cm3
Vrsta: vrstni štirivaljni bencinski
Moč: 88 kW (120 KM)/6.000 vrtljajih na minuto
Navor: 160 Nm/ pri 4.250 vrtljajih na minuto
Poraba: 7,9 litra/100 km, 129 g CO2/km
Zmogljivosti: 203 km/h, 9,1 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 3.714 x 1.683 x 1.407, medosna razdalja 2.467, prtljažnik (v litrih): 160/680
Cena: 24.630 EUR

Na boku najdemo tudi še dva napisa camden, ki sta nadomestila napis cooper, tako da zmogljivosti tega minija razkriva le napis na zadku. Sicer so platišča v serijski opremi tu že 17-palčna in izpušna cev bolj zajetna, ampak kot smo povedali uvodoma, bodo to opazili zgolj bolje poučeni. Pa še te dodatke si lahko omislite tudi na bolj pohlevnem miniju one.

Razliko predstavljajo le še v poseben motiv odeta vzvratna ogledala in bela streha (slednjo je ponovno mogoče dokupiti tudi drugje).

Tudi znotraj razlike le malenkostne
Prehod v notranjost odkrije še eno razodevanje porekla, in sicer najdemo na letvicah na pragovih spet napisa camden in 50. Ostale razlike je vsaj na prvi pogled resnično težko najti, še največja pa so gotovo bogatejši sedeži, odeti v dvobarvno kombinacijo in zaključeni z turkizno modrim in črnim kontrastnim šivom. Sedeži zaradi tega delujejo prestižneje, čeprav bi tolikšna razlika v ceni lahko pomenila tudi že celovito usnjeno oblazinjenje in ne zgolj na izpostavljenih delih. Na aplikacijah na sredinski konzoli se še ponovi motiv z vzvratnih ogledal, čeprav zelo diskretno.

Bolj kot vidna razlika pa je slušna, in sicer ima camden avdio sistem. Ta je delo priznanega proizvajalca Harman Kardon, v katerega zvok se preprosto moraš zaljubiti. Druge možnosti tu preprosto ni, saj zmore sistem s 480 W skupne moči ponuditi zelo celovit razpon od tako zelo nizkih kot čistih visokih tonov.

Foto: Žurnal24

Ergonomija je še vedno zelo samosvoja, kvaliteta izdelave je na pričakovano visokem nivoju. Na testu nas je zmotilo le negodovanje ob vključitvi zadnjega brisalca, ki deluje, kot da bi se mučil. Glede prostora je vse tako kot pri ostalih minijih, že ime je dovolj zgovorno. Prostora tako v  nobenem primeru ni v izobilju, in če se v prvi vrsti še sedi dobro, je veliko slabše v drugi vrsti, kjer bodo dovolj prostora našli le srednje rasli, dolgini pa bodo na daljših poteh veliko težje shajali. Prtljažnik s 160 litri prav tako ni rekorder niti v segmentu, v katerem se nahaja.

Grajo si zaslužita še prednja sedeža, saj kljub temu da nudita več kot zadostno mero bočne opore, ne premoreta spominske funkcije, in če ju preklopimo naprej v obratni funkciji, ne najdeta poti nazaj in ju moramo ponastavljati. Glede opreme  dobite kot vedno pri tej znamki vse najnujnejše, vse ostalo pa je odvisno od vaših preferenc in globine denarnice.

Foto: Žurnal24

Glede na to, da ta paket opreme že v osnovi stane pet tisočakov več, je jasno, da mora ponuditi veliko, kar pa se izkaže zgolj za polovično resnico. Del serijske opreme je sicer sistem start&stop in vsa potrebna varnostna oprema, kljub temu pa testnik ni premogel tastatur na volanu za nadzor delovanja avdio naprave, niti ni imel tempomata ali pridanih parkirnih pomagal.

Srednja motorna opcija
Pri motorju je zgodba jasna kot na dlani. Agregat poznamo že od prej in je plod sodelovanja koncerna BMW (katerega del je mini) in PSA (Citroën-Peugeot). Pri cooper inačici gre zgolj za  atmosfersko različico 1,6-litrskega motorja, ki je z 88 kilovati sicer dovolj poskočen, a vseeno večjih športnih pritiklin ne premore. Tako je na kožo pisan voznikom-cam, ki sicer zahtevajo nekaj boljše performanse, a se zaradi njih niso pripravljeni odreči celotnemu voznemu udobju.

S temi platišči in nizko presečnimi pnevmatikami pa je tak mini tudi zelo trd za vožnjo, čeprav se zaradi tega v ovinkih počuti kot doma. Glede lege na cesti je tako še vedno pojem, in to ne samo v svojem velikostnem razredu, tudi razred ali dva višje bi športno navdahnjeni modeli ubijali za tolikšno mero talenta. Glede tega je mini brezkompromisni športnik in vreden denarja, agregat pa z osemlitrsko porabo ni niti pretirano varčen niti potraten.

Foto: Žurnal24

Cena bo, kot smo že nakazali, največji kamen spotike, saj mini kljub pribitku še ni popolno opremljen avto in marsikateri dodatek je neupravičeno ostal na spisku doplačil. Glede na vse bi strankam tako raje priporočili, naj si za to vsoto raje omislijo močnejšo različico cooper S, ki vas z izjemnimi zmogljivostmi zagotovo ne bo pustila ravnodušne, vsaj ne tako, kot je nas  pustila različica camden. Ekskluzivnost sicer ima svojo ceno, je pa res, da ne v tem cenovnem razredu, saj predstavlja prevelik del osnovne cene.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.