Ferrari že mrzlično pripravlja naslednika enza, in če bo šlo vse po sreči, bo prvič na prodaj leta 2012.
Njegovo kodno ime je F70. V avtomobil bo vgrajeno vse znanje, ki ga premorejo pri slavni tovarni. To ne pomeni le povsem nove generacije lahkega, zmogljivega in učinkovitega V8 motorja, ki bo hkrati prvič prisilno polnjen in z neposrednim vbrizgom goriva, temveč bo avtomobil ostal tudi brez vse nepotrebne "maščobe".
Za vzor bo služil koncept millechilli iz leta 2007, ki je tehtal vsega 1.000 kilogramov, oz. 365 kg manj od enza. Kako bodo inženirji dosegli takšen doslej v tem razredu avtomobilov nepredstavljiv dosežek, pri katerem se bo vsak kilogram manj poznal na povečanih zmogljivosti in boljši vodljivosti, seveda ni jasno. Ve pa se, da so pri razvoju izdatno sodelovali lastniki superavtomobila FXX, napumpane verzije enza, ki je bil namenjen zgolj za dirkališča.
3,0 sekunde do pokritja prve stotice in končna hitrost okoli 370 km/h bosta le dva izmed izrednih podatkov o temu avtomobilu.
Tako kot enza naj bi tudi F70 izdelali v 399 primerkih, kar sovpada s Ferrarijevo filozofijo, da je "vedno potrebno izdelati en avtomobil manj, kot bi ga lahko prodali." Drenjanje pred saloni ne bo pomagalo, saj bo vsakega kupca Ferrari osebno povabil k nakupu njegovega novega dragulja. Cena naj bi se gibala okoli 700.000 evrov.