Ford GT zaradi posebnih platišč še hitrejši

Foto: Ford Ford GT Foto: Ford Ford GT Foto: Ford Ford GT Foto: Ford Ford GT Foto: Ford Ford GT Foto: Ford Ford GT Foto: Ford Ford GT Foto: Ford Ford GT
Ford je svoji športni model GT oplemenitil s platišči iz ogljikovih vlaken. Zakaj? Pri Fordu pojasnjujejo, da omogočajo manjšo maso in s tem boljši pospešek in hitrost, manj hrupa v potovalni kabini in večjo ulinkovitost materialov.
Oglej si celoten članek

Pri Fordu so v sodelovanju s partnerskim podjetjem Carbon Revolution za izdelavo novih platišč uporabili najnovejšo generacijo tehnologije vlaken in smol, ki omogoča večjo prožnost pri oblikovanju.

Platišča iz ogljikovih vlaken imajo številne prednosti pred običajnimi platišči iz aluminijeve zlitine, vključno z manjšo težo ter izboljšano dinamiko vozila in kakovostjo vožnje. Ogljikova vlakna so izjemno čvrsta in prispevajo k zmanjšanju skupne mase vozila - s tem pa tudi boljšega pospeška, učinkovitejšega zaviranja in izboljšanju dinamičnih zmogljivosti, zmanjšanju nevzmetenih mas in rotacijske vztrajnosti, kar pozitivno vpliva na delovanje vzmetenja ter izboljša vožnjo in dinamiko.

Vsako vrteče se kolo deluje tudi kot žiroskop

Foto: Ford Ford GT Serijsko so na vozilu kovana platišči z 10 kraki iz aluminijaste zlitine, spredaj z dimenzijami 8,5 x 20 palcev, zadaj pa 11,5 x 20 palcev. Platišča iz ogljikovih vlaken za doplačilo so enakih dimenzij, a so strukturno bolj toga in prihranijo več kot 0,9 kg nevzmetene mase na platišče. V primerjavi s serijskimi platišči ta prihranek pri masi omogoča zmanjšanje vztrajnosti za opaznih 25 odstotkov.

Lažja platišča pomenijo manj dela za vzmetenje sestavnih delov, ki so nameščeni nanj, in izboljšajo dosledni stik s površino cestišča, prenos moči in voznikov nadzor. Vsako vrteče se kolo deluje tudi kot žiroskop, zato lažje platišče izboljša tudi občutek pri krmiljenju in dinamiko, saj zahteva manj energije za pospeševanje ali obračanje koles in izboljša odziv vozila. Izboljšana je tudi učinkovitost vozila, saj je za vrtenje koles potrebno manj energije.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 16:27 20. Maj 2016.

    Bravo Ford.<br />Prvi naredil motor z 3 cilindri.<br />Kar tako naprej...čimprej na elektriko in ponudit avtomobile po dostopni ceni.<br />Razni …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.