Hondin posebnež zapeljal na slovenska tla

Foto: Žurnal24 Honda crosstar Foto: Žurnal24 Honda crosstar Foto: Žurnal24 Honda crosstar Foto: Žurnal24 Honda crosstar Foto: Žurnal24 Honda crosstar Foto: Žurnal24 Honda crosstar Foto: Žurnal24 Honda crosstar Foto: Žurnal24 Honda crosstar Foto: Žurnal24 Honda crosstar Foto: Žurnal24 Honda crosstar
Crosstar je v marsičem zelo podoben ali enak modelu jazz, a pri Hondi pravijo, da gre za povsem samostojen model, saj ga bodo izbirali kupci, ki iščejo vozilo v B SUV razredu. Kljub temu je nekaj povsem drugačnega, kar je trenutno na voljo v tem razredu, ki velja za enega najbolj zaželenih pri nas.
Oglej si celoten članek

Honda crosstar za razliko od modela jazz ponuja malo drugačne zunanje dimenzije, večji odmik od tal in tudi, za križance, značilne obrobe okoli koles, pa strešne nosilce in še marsikaj drugega. Tudi dvobarvno karoserijo, na primer. Zunanjost in notranjost sta namensko dokaj minimalistično ukrojeni, a tisto, kar so pustili, deluje skladno. Volan ima le dve prečki, A-stebrički so zelo tanki, zato so lahko armaturno ploščo razvlekli in naredili avto zelo pregleden.

Foto: Žurnal24 Honda crosstar

Predogled novega modela Hondina retro revolucija v oblikovanju

Notranjost ne deluje robustno kot zunanjost, zato pa po zgledu na model jazz prinaša izredno praktičnost in prostornost za takšen dolžinski razred. Med drugim ohranja "magične" sedeže, ki se lahko zložijo v dno ali pa se sedeži druge klopi dvignejo, da nastane v drugi vrsti prostor za velike predmete, recimo kolo. Armaturna plošča je iz vodoodpornih materialov, voznik ima pred seboj sedempalčni, na sredini pa je še devetpalčni zaslon.

Foto: Žurnal24 Honda crosstar

Kmalu! Takšna bo oblika prihodnje honde civic

Če vam je všeč drsanje po telefonu

Multimedijski zaslon bo blizu tistim, ki radi uporabljajo pametne telefone, saj je zasnova zelo podobna. Z vlečenjem prsta se lahko voznik ali sopotnik pomika po seznamu aplikacij in menijev. Zrcaljenje pametnih telefonov poteka prek platform Android Auto in Apple CarPlay, ki sta potnikom na voljo prek brezžične povezave. Pomembno je, da so se pri Hondi izognili pretiranemu vključevanju funkcij na zaslon, hkrati pa so pustili ločeno analogno klimatsko ploščo.

Foto: Honda

Honda Hondin mestni električar končno v Sloveniji

Poskrbeli pa celo za poličko, na kateri lahko voznik varno nasloni roko, ko drsa po zaslonu. 

Foto: Žurnal24 Honda crosstar

Izboljšani so tudi varnostni sistemi, ki temeljijo na širokokotni kameri, za katero pri Hondi pravijo, da je bolj učinkovita kot dosedanji sistem s kombinacijo kamere in radarja in s širšim vidnim kotom omogoča več možnosti. Paleta asistenčnih sistemov Honda Sensing loči ceste tudi brez označenih vodoravnih prometnih črt, na primer z zaznavanjem robnikov. Crosstarove avtonomne zavore ne registrirajo le avtomobilov in pešcev, temveč tudi kolesarje. Prav tako preprečujejo trke s križanjem vozil pri vzvratni vožnji. 

Crosstar je opremljen tudi z desetimi zračnimi vrečami.

Foto: Žurnal24 Honda crosstar

Združili dober pospešek in majhno porabo bencina

Za premikanje bo pri nas skrbel samo hibridni pogonski sklop. Gre za kombinacijo 72-kilovatnega bencinskega motorja, ki deluje po Atkinsonovem ciklusu, 80-kilovatnega elektromotorja in 70 kilovatnega generatorja. Pogon je podoben kot v hondi CR-V hybrid, saj bencinski motor v večini režimov zgolj proizvaja elektriko, ki se – v sodelovanju z litij-ionsko baterijo, ki izravna električna nihanja - porabi za napajanje pogonskega elektromotorja, le pri velikih hitrostih pa se neposredno priklopi na kolesa in samostojno skrbi za pogon.

Premiera Honda predstavila naprednega aduta, ki bo navdušil kolesarje

Tak motor zagotavlja več moči in navora kot smo ga bili vajeni pri Hondinih kompaktnih vozilih do zdaj, hkrati pa pri Hondi trdijo, da je kljub temu, da je pospešek od 0 100 km/h manjši od 10 sekund, poraba v realnih razmerah manjša od petih litrov bencina na 100 prevoženih kilometrov.

3 načini vožnje

Foto: Honda Foto: Honda

Foto: Žurnal24 Honda crosstar

Kupci bodo za razliko od modela jazz imeli manj možnosti za izbiro, saj je na voljo le ena stopnja opreme, možno pa bo izbrati med enobarvno in dvobarvno karoserijo. Cena za crosstarja executive je 25.990 evrov, za executive black z dvobarvno karoserijo boste odšteli 500 evrov več. V primeru izbire Hondinega financiranja so cene ugodnejše za 1.200 evrov.

Novost je tudi osemletna garancija na baterijo, oziroma do 160 tisoč prevoženih kilometrov. Ta novost velja zdaj za vse Hondine hibride. Dobava je odvisna tudi od razpoložljivosti proizvodnje tovarne, uvoznik za vozila Honda pa si želi letos v Slovenijo pripeljati 20 vozil crosstar.
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.