Njeni dosežki so tako 6,2 litra na 100 kilometrov poti in 136 gramov izpusta CO2. Dvo-litrski dizel z 118 kilovati moči je več kot dostojen sopotnik, zaradi zmogljivega podvozja pa se dobro počuti tako na avtocesti kot zavitih cestnih odsekih. Prepričala pa nas je tudi s ceno.
Na zunaj ne boste opazili razlike
Da gre za "ekološko“ različico evropskega avta leta ne boste opazili, če tudi ste velik avtomobilski poznavalec. Na zunaj razen napisa na zadku se insignija popolnoma v ničemer ne rtazlikuje od ostalih različic, dodatno pa stvar otežujejo še 18 palčna platišča, ki so del serijske opreme pri paketu cosmo. Še bolj zavajoče pa je dejstvo, da pnevmatike prekrivajo kar 245 milimetrov asfalta, kar ni v nobenem pogledu v skladu z ecoFLEX poslanstvom. Hvala bogu, da je tako. S tem je model namreč ostal magnet za poglede mimoidočih in v uredništvu to pozdravljamo saj ekološki modeli (beri:hibridi) vse prevečkrat pozabljajo na dejstvo, da avte gledamo in čutimo z očmi. Velik del razgibanosti tako na prednjem kot zadnjem delu pade na svetila, ki so plod slovenskega znanja, in nudijo (prednja ksenonska AFL) šest programov glede na vozne razmere. S tehnološkega vidika so tako insignijini žarometi v samem vrhu, pri zadnjih smo pogrešali le s sprednjega dela ponovljen motiv LED diod.
Kakovostna, a plastična notranjost
Notranji prostor prinese za ople veliko mero dinamike in razgibanosti tako pri merilnikih kot na sredinski konzoli. Pripadniki znamke iz Russelsheima bodo te prijeme kovali v zvezde, tiste, ki ste vajeni notranjosti pri drugih znamkah pa boste najverjenteje samo zmajali z glavo. Da ne bo pomote, notranjost je izdelana dovolj kakovostno in materiali so izbrani, je pa res da kakšnih oblikovnih presežkov insignija ne ponudi. Malenkost nas je razočarala tudi sama plastika na osrednjem delu okoli stikal klimatske in avdio naprave, kjer bi lahko uporabili več vložkov iz aluminija in s tem razbili monotonijo. Notranjost je tako preveč črna, imajo pa pri oplu pripraljeno tudi bež notranjost, ki deluje manj športno in bolj prestižno. Pri centimetrih namenjenih potnikom je tako da insignija v ničemer ne izstopa iz povprečja, zadnji del strehe za kakšnega celo prikrajša. Če upoštevamo da je med kolesnima paroma za 274 centimetrov in da konkurenca tu ponuja še več potem je razumljivo da rekorder pač ne more biti. Štirivratna zasnova prinese pričakovan prostor v zadku, ki je s 500 litri več kot zadovoljiv, pohvalno "skrita“ so tudi vodila, ki poskrbijo da se prtljažnik ob pritisku na gumb tudi samodejno odpre. Odprtina je ponovno predmet oblike in manj funkcionalnosti, saj so olbikovalci želeli predvsem skladen zadek, (manjša) velikost odprtine pa zna preglavice predstavljati pri večjih kosih prtljage.
Zanesljiva na cesti, le nos ima včasih svojo pamet
Glede lege na cesti in vzmetenja insigniji nimamo veliko očitati sa je občutek tako na avtocesti kot na zavitih gorskih serpentinah zelo dober, le pri pospeševanju v ovinek nos rad zrsne, kar pa smo pri modelih tega proizvajalca že vajeni. Takrat v zgodbo hitro poseže ESP sistem, na trenutke smo bili celo presenečeni kako hitro se za to tudi odloči. Potniki v drugi vrsti bodo udobje vsekakor znali ceniti, kot smo pri testu bencinske turbo različice, ki je bila postavljena na kar 20 palčna platišča pa smo sedaj še bolj prepričani, da je to ravno pravšnja mera, ki ponudi dober izgled, obenem pa se tudi pelje udobno.
Z opremskega stališča nismo pogrešali praktično ničesar, doplačilo dinamičnih žarometov in parkirnih pomagal priporočamo, dobro bi bilo razmisliti tudi o navigacijski napravi. Ti dodatki ceno sicer občutno povišajo, vseeno pa cena malo nad 30 tisočaki glede na ekološko noto avtomobila z zelo zmerno porabo, niti ni pretirana. Nakup pa po preizkusu še bolj priporočamo.
Podatki o vozilu: (Opel insignia 2.0 CDTi exoflex cosmo):
Motor: 1.956 cm3
Vrsta: vrstni štirivaljni dizelski
Moč: 118 kW (160 KM)/4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 350 Nm/ med 1.750 in 2.250 vrtljajih na minuto
Poraba: 6,4 litra/100 km, 136 g CO2/km
Zmogljivosti: 221 km/h, 9,5 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.830x1.856x 1.498 medosna razdalja 2.737, prtljažnik (v litrih): 500
Cena: 27.220/30.955 EUR