Izjemen rekord, pri katerem so sodelovali tudi Slovenci

Foto: Rimac rimac nevera R dewesoft hitrostni rekord Foto: Rimac rimac nevera R dewesoft hitrostni rekord Foto: Rimac rimac nevera R dewesoft hitrostni rekord Foto: Rimac rimac nevera R dewesoft hitrostni rekord Foto: Rimac rimac nevera R dewesoft hitrostni rekord Foto: Rimac rimac nevera R dewesoft hitrostni rekord Foto: Rimac rimac nevera R dewesoft hitrostni rekord Foto: Rimac rimac nevera R dewesoft hitrostni rekord
Slovenska družba Dewesoft je sodelovala pri rekordni vožnji električnega hiperšportnika rimac nevera R, ki je do 400 kilometrov na uro in nazaj potreboval le 25,79 sekunde.
Oglej si celoten članek

Rimac nevera R na testni stezi ATO Papenburg ni dosegel le omenjenega prestižnega rekorda v 0–400–0 kilometrov na uro v vsega 25,79 sekunde, kar je izboljšanje za 2,04 sekunde v primerjavi z dosedanjim rekordom, ampak je osvojil kar 24 novih svetovnih rekordov.

Foto: Rimac rimac nevera R dewesoft hitrostni rekord

Rimac nevera R je pri tem dosežku bila tudi za 4,14 sekunde hitrejša od serijske nevere (brez R). Med drugimi rekordi nevere R sta bili tudi pospeševanje do 60 milj na uro v 1,66 sekunde in do 100 kilometrov na uro v 1,72 sekunde. 200 kilometrov na uro je dosegla v 3,95 sekunde, 300 kilometrov na uro pa v 7,89 sekunde. Z največjo hitrostjo 431,45 kilometra na uro pa je postala najhitrejši električni avtomobil doslej.

Pri projektu hitrostnih rekordov so sodelovali tudi inženirji slovenskega podjetja Dewesoft, ki so z njihovimi merilnimi sistemi zagotovili zanesljivost in natančnost izmerjenih podatkov, ki so bili potrebni za potrditev rekordov.

Foto: Rimac rimac nevera R dewesoft hitrostni rekord

Uporabili so merilne sisteme, ki jih pri Rimcu tudi sicer uporabljajo pri razvoju novih električnih vozil. Navion i2 je navigacijski sistem za izredno natančno merjenje hitrosti in pozicije usmerjenosti avtomobila. SBOX je robusten industrijski snemalnik podatkov za nazoren prikaz podatkov vozniku. Sirius i 9xCAN pa je sistem za zajem in dekodiranje digitalnih podatkov o vozilu.

Foto: Rimac rimac nevera R dewesoft hitrostni rekord

Celotno meritev so inženirji spremljali na daljavo, kar je omogočilo spremljanje rezultatov v živo že med samo vožnjo, vključno s pospeški, pojemki in hitrostjo. Prti Dewesoftu dodajajo, da so takšne meritve vedno adrenalinsko doživetje.

Foto: Rimac rimac nevera R dewesoft hitrostni rekord

Rimac nevera R, ki je omejena na 40 primerkov, ki stanejo najmanj 2,3 milijona evrov, je nadgrajena in zmogljivejša različica standardnega električnega hiperšportnika nevere. Ima novo baterijo s kapaciteto 108 kilovatnih ur ter štiri elektromotorje s skupno močjo 1550 kilovatov, kar je 140 kilovatov več kot na "navadni" neveri. Avtomobil je tudi 40 kilogramov lažji, podvozje je prilagojeno višjim hitrostim, nova pa je tudi programska oprema za razporejanje navora. Za dober stik s tlemi skrbijo Michelinove gume cup 2 R, za učinkovito zaviranje pa ogljik-keramične zavore brez bakra.

dezurni@styria-media.si

Foto: Rimac rimac nevera R dewesoft hitrostni rekord

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.