Je lahko dostavnik sploh dinamičen?

Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect Foto: Saša Despot Ford Transit Connect
Manjši mestni dostavniški furgoni so zelo praktični avtomobili, ki lahko ob kompaktnih merah prepeljejo precej tovora, vendar pa bi zanje težko rekli, da so tudi dinamični.
Oglej si celoten članek

Morda bi lahko kot takšnega označili forda transita connecta, ki si kljub temu, da gre za povsem furginski izdelek, podvozje tako kot potniški tourneo connect deli s fordom focusom prejšnje generacije. Volan je zato natančen, nagibanja je malo in ne bo ogrozilo občutljivega tovora v prtljažniku, če le ne pretiravate in preveč vznemirite toge zadnje preme.

Foto: Saša Despot Ford Transit Connect

Posodobljene oblike

Prav tako kot v potniškem tourneu connect je bil tudi v transitu connect hkrati z zunanjimi oblikami posodobljen tudi potniški prostor, ki sta si ga v testnem vozilu delila voznik in sovoznik. Merilnike zato, tako kot v fiesti, focusu in drugih najnovejših fordih, riše svetloba, sedenje je udobno, sedeži omogočajo dovolj prilagajanja, le splošni občutek oblog je nekako bolj "plastičen", prav gotovo zato, da olajša čiščenje. Namesto infozabavnega sistema (ta je na voljo z višjo opremo) se morajo potniki zadovoljiti z bolj skromnim avtoradiem, ki pa omogoča učinkovito uporabo telefona preko povezave bluetooth. Kljub odsotnosti velikega zaslona vozniku ni prikrajšana ena njegovih najpomembnejših funkcionalnosti, prikaz vzvratne kamere. Majhen polprosojni zaslonček, na katerem se prikazuje slika območja za avtomobilom, je namreč vgrajen kar na voznikovo stran vzvratnega ogledala.

Foto: Saša Despot Ford Transit Connect

Avto Lahki dostavniki kot delavska in osebna vozila

Slika vzvratne kamere je sicer zelo majhna, a tudi zelo koristna. Ker je za voznikom zaprt tovorni prostor, bi bil že tako slab pregled nazaj sicer še poslabšan. Vzvratna kamera zato precej olajša parkiranje in vzvratno vožnjo. Žal pa še vedno ostane veliko mrtvih kotov in slabši pregled na boke avtomobila, zato je treba dodatno popaziti na kolesarje ali pešce, ki bi se znašli v mrtvem motu. Ampak tega so tisti, ki pogosto vozijo takšne vrste avtomobile, že vajeni, zato ni nikakršno presenečenje.

Foto: Saša Despot Ford Transit Connect

Furgon srednjih mer

Z malo manj kot 4,5 metra dolžine transit connnect ni ravno velik furgon in ne omogoča prevoza najdaljših tovorov, a to ne pomeni, da je možnosti za prevoz tovora malo. Vanj namreč gre 2,9 kubičnega metra tovora, ki lahko tehta dobrih 900 kilogramov. Tovorni prostor je dolg malo več kot poldrugi meter in širok 120 centimetrov, diagonala znaša dobra dva metra, za doplačilo pa lahko dobite še odprtino na spodnjem delu, ki tovorni prostor podaljša po vozniški sedež in omogoči tudi prevoz nekoliko daljših predmetov, kakršne so različne cevi, letve in podobno. Nalaganje tovora olajšajo krilna vrata na zadku in drsna vrata na desnem boku, nakladalna površina pa zmanjšuje drsenje tovora, ki ga lahko pritrdimo tudi s pomočjo številnih pritrdilnih obročkov.

Foto: Saša Despot Ford Transit Connect

Za pogon je v testnem avtomobilu skrbel 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki je z močjo 88 kilovatov in navorom 270 njutonmetrov v sodelovanju s šestopenjskim ročnim menjalnikom dobro poskrbel tako za prazen kot tudi za poln avtomobil, s porabo v okolici sedmih litrov pa obeta tudi precej ugodne dolgoročne stroške uporabe.

Podatki o vozilu (Ford transit conect 1.5 ecoblue 88 kW (120 KM) L1 220 trend)

Motor: turbodizelski, štirivaljni, 1.498 ccm

Največja moč: 88 kW (120 KM) pri 3.600 vrtljajih

Največji navor: 270 Nm pri 1.750—2.500 vrtljajih

Zmogljivosti: 210 km/h, 9,3 sekunde od 0 do 100 km/h

Dimenzija (D x Š x V v mm): 4.425 x 1.835 x 1.861, medosna razdalja 2.662

Prtljažnik (v litrih): 2.890

Poraba: 5,0 litra/100 km (kombinirani cikel), izpusti CO2: 130 g/km

Cena v evrih: 24.250

Konkurenti: citroen berlingo van, peugeot partner, renault kangoo express, mercedes-benz citan, fiat doblo van

Plusi: Zunanji in notranji videz, oprema, vozne lastnosti, motor in menjalnik

Minusi: razgled nazaj, majhen zaslon vzvratne kamere, lahko bi imel tretji sedež

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.