Je mogoče združiti nadpovprečno udobje in športnost?

Foto: Nissan
Foto: Nissan
Nissan velja za enega od pionirjev električne mobilnosti. Leta 2018 je bil to najbolje prodajan električni avto na svetu. Konkurenca je le dve leti kasneje veliko večja, zato Nissan na področju e-vozil pripravlja nove modele in tehnologije.
Oglej si celoten članek

Nissan velja za enega najuspešnejših proizvajalcev električnih avtomobilov. Poleg leafa in dostavnika e-NV200 pričakujemo tudi predstavitev povsem novega modela ariya, ki bo prinesel tudi novo tehnično rešitev, električni pogon na obeh oseh, imenovan e-4orce. Japonci so se zatekli tudi v svojo bogato tehnološko preteklost, k modeloma GT-R s štirikolesnim pogonom attesa E-TS in patrol z inteligentnim štirikolesnim pogonom.

Avto Takšna bo Nissanova električna prihodnost

Lanskoletni konceptni SUV Ariya bo z dolžino okoli 4,6 metra posegel na področje vozil kot je SUV X-trail. Oba elektromotorja, vsaka na eni od osi, naj bi ustvarila skupno moč 220 kW in navor 670 Nm. To obeta zelo dinamične karakteristike. A pri Nissanu so želeli več. Kot trdijo, bo vozilo opremljeno s sistemom e-4orce, nadpovprečno v vseh okoliščinah, ne, le pri zdrsu vozila, tudi v primeru nenadne spremembe smeri. Zato ima e-4orce stalno krmiljenje moči na vsakem od koles in tudi zavorni navor. S tem so Japonci vplivali na vozno dinamiko in jo izboljšali in hkrati izboljšali udobje vožnje, ki naj bi bilo prav tako po zagotovilih inženirjev nadpovprečno.

Foto: Nissan

Bomba Bomba iz vzhoda: Nissan se pripravlja na odhod iz Evrope

V normalnih okoliščinah sistem razdeli vozni navor med obe osi v razmerju 50:50, po potrebi pa se lahko spreminja od 100: 0 do 0: 100. Regenerativno zaviranje lahko pripomore k dodatnemu udobju med vožnjo. Na primer, ko se približujemo rdeči luči, bi se električni motor zadaj prilagodil tako, da bi povečal navor na zadnji osi in preprečilo nagibanje vozila. Prednosti sistema naj bi voznik in potniki občutili tudi na slabo oprijemljivih površinah, zlasti na snegu ali ledu. E-4orce se na nastajajoče spremembe odzove trikrat hitreje kot mehanski sistemi.

Foto: Nissan

28. maja dan D Veliki Nissanov načrt dobra novica tudi za Revoz?

"To tehnologijo smo razvili tako, da deluje diskretno in brez motečega vpliva na voznika in potnike," pravi Ryozo Hiraku, vodja oddelka pogonskih sistemov pri Nissanu, ki dodaja "Želimo, da so vozilo odziva povsem naravno, tako se bodo v njem dobro počutili vozniki z več in manj izkušnjami za volanom" Nissan je tehnologijo do zdaj preizkušal na vozilu leafe + in naj bi bila že blizu množične proizvodnje. Premiera serijskega križanca ariya je sicer predvidena za leto 2021.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.