Ka+ postal nizkocenovnik z velikimi ambicijami

Foto: Ford Ford ka+ Foto: Ford Ford ka+ Foto: Ford Ford ka+ Foto: Ford Ford ka+ Foto: Ford Ford ka+ Foto: Ford Ford ka+ Foto: Ford Ford ka+ Foto: Ford Ford ka+
Ford je predstavil evropski model ka+, ki ima s skoraj istoimenskim predhodnikom le še bolj malo skupnega, veliko več pa s fiesto. Stavil bo na racionalne kupce. Nekakšna fiesta za varčne, torej.
Oglej si celoten članek

Ford je precej spremenil svojo strategijo pri majhnih avtih, ob tem pa se je tudi poslovil od poskusov, da bi v sila nehvaležnem razredu malih avtov konkuriral s še eno generacijo malega, a ne ravno poceni kaja, ki so ga razvili še v sodelovanju s Fiatom. Tako je Ford predstavil model ka+, ki že z imenom nakazuje odmik navzgor po velikosti, saj je precej večji, zgrajen je na znamkini globalni platformi za male avte in in se s 3,93 metra dolžine le na štiri centimetre približa velikosti aktualne fieste.

Kako to? S ka+ želijo pri Fordu nagovoriti tiste kupce, ki bi sicer razmišljali o nakupu rabljenega avta. Ka+ pa bo ob dostopni nakupni ceni nudil razmeroma veliko prostora, varnosti in nizke stroške vzdrževanja, napovedujejo pri znamki. Konkurenca bodo torej avtomobili tipa dacia sandero. Ka+ tudi ne bo hodil v zelje podobno veliki fiesti, katere novo generacijo pri znamki že zavzeto razvijajo. 

Ka+ ima 270-litrski prtljažnik, kar je skoraj na ravni fieste, od katere je tudi malenkost krajši, a zato višji. Notranjost ima pet sedežev, zadaj naj bi brez težav sedli tudi višji potniki.
Glede varnosti naj bi ka+ dosegal raven današnje fieste, kar pomeni štiri zvezdice po točkovanju EuroNCAP. 

Auto Express poroča, da bo ka+ na voljo z enim motorjem, in sicer 1,2-litrskim atmosferskim bencinarjem, katerega prvotna naloga je varčnost, na voljo pa bo v dveh različicah moči - 52 kW/70 KM in 62 kW/85 KM. V Nemčiji bo po poročanju Motor Talk vstopni model stal tik pod 10 tisoč evri, boljša oprema pa od 11.400 evrov. 

Kako bo z morebitnim prihodom ka+ v Slovenijo, bo potrebno počakati na napovedi uvoznika.

Se sliši znano?

Ka+ je na nekaterih trgih že na prodaj in sicer v Indiji in Braziliji. Izdelujejo ga v tovarni v Indiji, a pri Fordu zatrjujejo, da so evropsko različico izdatno prilagodili tukajšnjim pričakovanjem po kakovosti in voznih lastnosti. Tako ima drug menjalnik in volan ter boljšo kakovost materialov.

Ford je Evropo na podoben "indijski" način že odkrival z B-križancem ecosport, ki pa je za zdaj doživel bolj mlačen pri strokovni javnosti in kupcih, čeprav so vmes preselili njegovo proizvodnjo v svojo romunsko tovarno.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.