Avto
14 ogledov

Ka+ postal nizkocenovnik z velikimi ambicijami

Ford ka+
1/8
Ford
Ford je predstavil evropski model ka+, ki ima s skoraj istoimenskim predhodnikom le še bolj malo skupnega, veliko več pa s fiesto. Stavil bo na racionalne kupce. Nekakšna fiesta za varčne, torej.

Ford je precej spremenil svojo strategijo pri majhnih avtih, ob tem pa se je tudi poslovil od poskusov, da bi v sila nehvaležnem razredu malih avtov konkuriral s še eno generacijo malega, a ne ravno poceni kaja, ki so ga razvili še v sodelovanju s Fiatom. Tako je Ford predstavil model ka+, ki že z imenom nakazuje odmik navzgor po velikosti, saj je precej večji, zgrajen je na znamkini globalni platformi za male avte in in se s 3,93 metra dolžine le na štiri centimetre približa velikosti aktualne fieste.

Kako to? S ka+ želijo pri Fordu nagovoriti tiste kupce, ki bi sicer razmišljali o nakupu rabljenega avta. Ka+ pa bo ob dostopni nakupni ceni nudil razmeroma veliko prostora, varnosti in nizke stroške vzdrževanja, napovedujejo pri znamki. Konkurenca bodo torej avtomobili tipa dacia sandero. Ka+ tudi ne bo hodil v zelje podobno veliki fiesti, katere novo generacijo pri znamki že zavzeto razvijajo. 

Ka+ ima 270-litrski prtljažnik, kar je skoraj na ravni fieste, od katere je tudi malenkost krajši, a zato višji. Notranjost ima pet sedežev, zadaj naj bi brez težav sedli tudi višji potniki.
Glede varnosti naj bi ka+ dosegal raven današnje fieste, kar pomeni štiri zvezdice po točkovanju EuroNCAP. 

Auto Express poroča, da bo ka+ na voljo z enim motorjem, in sicer 1,2-litrskim atmosferskim bencinarjem, katerega prvotna naloga je varčnost, na voljo pa bo v dveh različicah moči - 52 kW/70 KM in 62 kW/85 KM. V Nemčiji bo po poročanju Motor Talk vstopni model stal tik pod 10 tisoč evri, boljša oprema pa od 11.400 evrov. 

Kako bo z morebitnim prihodom ka+ v Slovenijo, bo potrebno počakati na napovedi uvoznika.

Se sliši znano?

Ka+ je na nekaterih trgih že na prodaj in sicer v Indiji in Braziliji. Izdelujejo ga v tovarni v Indiji, a pri Fordu zatrjujejo, da so evropsko različico izdatno prilagodili tukajšnjim pričakovanjem po kakovosti in voznih lastnosti. Tako ima drug menjalnik in volan ter boljšo kakovost materialov.

Ford je Evropo na podoben "indijski" način že odkrival z B-križancem ecosport, ki pa je za zdaj doživel bolj mlačen pri strokovni javnosti in kupcih, čeprav so vmes preselili njegovo proizvodnjo v svojo romunsko tovarno.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.