Katere zavirajo najbolje

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Test letnih pnevmatik, ki ga je opravil nemški Auto Bild, je vsaj glede zavorne poti z vrha sklatil tradicionalne zmagovalce, med deseterico najboljših pa tudi pnevmatika s slovenskim imenom.
Oglej si celoten članek

Nemški Auto Bild je objavil test 50 letnih pnevmatik z merami 225/50 R17, v katere so po navadi obuti avtomobili srednjega razreda in tudi prestižnejših znamk. Testniki so se najprej osredotočili na verjetno najpomembnejšo lastnost – obnašanje pnevmatike med zaviranjem, pri čemer so ločeno merili zavorno pot na mokri in suhi podlagi.

Na podlagi tega testa so določili 15 najboljših modelov z najmanjšo skupno vsoto obeh zavornih poti in petnajsterico nato ovrednotili še po drugih parametrih. 

Med petnajstimi tudi nizkocenovniki

Za najzanesljivejšo med zaviranjem se je izkazala pnevmatika Pirelli Cinturato P7, ki je testni avto BMW serije 3 na mokri podlagi s 100 km/h zaustavila po 46,3 metra, kar je bil sploh najboljši rezultat, na suhem pa po natančno 36 metrih. Goodyearova efficient grip performance se je sicer na suhem ustavila že po 35,4 metra, a se je slabše obnesla na mokrem.

Na skupno drugo mesto se je tako uvrstil Hankookov ventus prime2, sledi michelin primacy 3, Continental, navajen prvih mest na tovrstnih testih, pa je bil s pnevmatiko Sportcontact 5 v tej razvrstitvi "šele" četrti, pred znamko Goodyear. Na še vedno zelo dobrem desetem mestu se je znašla sava intensa HP, celo mesto pred dunlop sport maxx RT, ki prav tako spada v družino Goodyear. Razočarale so pnevmatike Nokiana, Yokohame, Toya, Klebra, Vredesteina in Semperita, ki se niso uvrstile med najboljšo petnajsterico, medtem ko so se tam znašle pnevmatike nizkocenovnih znamk General, Atlas, Nexen in Apollo.

Med 1. in 15. mestom je bilo sicer na mokrem tri metre zavorne poti razlike, na suhem pa 1,7 metra.

Najboljših 15 so nato pod drobnogled vzeli še glede na druge prvine, denimo hrup, udobje, splavanje in ceno. Tam so se rezultati nekoliko premešali, uravnoteženost celotnih pnevmatik pa je stvari postavila na običajnejše mesto.

Več o tem TUKAJ.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.