Korejski golf, drugič

Foto: Žurnal24 Za trivratnega pro_cee'da, ki prenovljen na trg prihaja z enoletnim zamikom, je Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Cee’d v prvi izdaji je za Kio pomenil velik korak naprej v kakovosti, oblikovanju in tudi prepoznavnosti znamke. Kio je na evropskem trgu močno privzdignil, na nekaterih evropskih trgih pa sploh uveljavil.
Oglej si celoten članek

S prihodom cee'da kot modela na trg pa so pri Kii prvi ponudili sedemletno jamstvo. Po treh letih so odgovorni pri Kii menili, da je čas za prenovo, saj si želijo kljub kriznim časom odtrgati večji del tržne pogače v drugače zelo natrpanem C-segmentu.

Kakor se za kozmetično prenovo spodobi, so oblikovalci obliko spremenili toliko, da je opazovalcu dovolj hitro jasno, da gre za najnovejši model, obenem pa lastniki ne bodo nujno v zadregi, češ da vozijo star model. Predmet prenove je bil tako motorni pokrov, predrugačen in agresivnejši je odbijač. Novi so tudi žarometi s črno obrobo in motorna maska, ki naj bi postala stalnica pri vseh modelih te znamke. Na boku bodo poznavalci opazili, da sta se smernika preselila na ohišje vzvratnih ogledal, na zadku pa je spremenjen videz svetil, ki spominjajo na tista s tehniko LED. Manj opazna je razlika v dolžini, saj se je novi petvratni cee’d v dolžino potegnil za 25 milimetrov, karavan pa za 20.

Podobno kot pri zunanjosti novi cee'd piše novo zgodbo tudi znotraj. Spremembe so bolj malenkostne, prej bi lahko rekli, da gre za retuširanje in odpravljanje kakšne pomankljivosti oziroma nedoslednosti. Cee'd je tako dobil novi volan, ki bo prav tako kot motorna maska stalnica kij v prihajanju. Na njem je mesto našlo tudi več uporabnih stikal, po novem lahko tako ukazujemo tudi prek bluetootha povezanemu mobilnemu telefonu. Drugačna ali sodobnejša je sredinska konzola, vključno z oblikovno bolj dovršeno avdionapravo. Nov je tudi osrednji informacijski sistem, ki lahko po novem vključuje tudi navigacijsko napravo s 6,5-palčnim barvnim displejem in trdim diskom velikosti 8 Gb, ki je povezan tudi s kamero za vzvratno vožnjo. Bolje opremljene različice so po novem opremljene tudi z dvopodročno klimatsko napravo, prej je bila ta zgolj in vedno enopodročna. Merilnika pred voznikom imata novo grafiko, med njima je prvi na voljo tudi pokazatelj optimalne prestave. Za večje udobje potnikov je poskrbljeno s temeljitejšo zvočno zatesnjenostjo, zaradi česar je nivo zvoka v notranjosti manjši za 2 do 3 dB. Enako prostorna in udobna je klop v drugi vrsti. Prtljažnik je ostal na ravni predhodnikovega, in sicer meri od 340 pa vse do 1.300 litrov.

Motorjev je tako kot prej pet, in sicer trije bencinski in dva dizelska. © Gregor Prebil

 


Motorji kljub večji moči gospodarnejši

Motorjev je tako kot prej pet, in sicer trije bencinski in dva dizelska. Pri slednjih pa je različic zdaj več, in sicer na račun dveh različic 1,6-litrskega CRDi-motorja, ki razvije 66 oziroma 94 kilovatov, medtem ko je prej zmogel 85 kilovatov največje moči. S številnimi izboljšavami pri vbrizgavanju goriva in elektroniki so inženirji dosegli zmanjšanje emisij CO2 do 5,2 odstotka. 2,0-litrski dizel razvije po novem 103 kW in 305 Nm navora in v ozračje izpusti 147 gramov CO2. Kasneje pride na trg še ISG-različica, ki bo v kombinaciji z močnejšim od obeh 1,6 CRDi-motorjev, pri kateri bo povprečna emisija CO2 znašala zgolj 110 g/km. Na bencinski strani velikih sprememb ni, majhne razlike so le pri moči motorjev. Menjalnik je vedno petstopenjski ročni, v kombinaciji z močnejšima bencinarjema si je mogoče omisliti tudi štiristopenjsko avtomatiko.
Podvozje je nastavljeno bolj športno, tako da naj se cee’d zdaj ne bi branil ovinkov, novost predstavljata tudi hill holder sistem za lažje speljevanje v klanec in sistem VSM, kjer sistem v sodelovanju ESP in servovolanskega sistema ob porušenem ravnovesju vozniku pomaga obrniti volan v pravo smer.

Opremskih paketov je po novem več, in sicer kar šest, že osnovni LX open pa pomeni ročno klimo, šest zračnih varnostnih blazin, sistema ABS in EBD, potovalni računalnik, predvajalnik CD-MP3 s stikali na volanu in še marsikaj. LX fresh primakne še aktivna vzglavnika, alarmno napravo, meglenki, volan je bolj bogateje nastavljiv, ogledala električno pomična in ogrevana. Volan in prestavna ročica pa sta odeta v usnje. LX CITY omenjeno nadgradi še z avdiosistemom z dodatkom bluetooth in priključkom za iPod ter 16-palčnimi litimi platišči. EX DYNAMIC je bogatejši še za ESP, VSM in hill holder sisteme, klimatska naprava pa je dvopodročna. Za najzahtevnejše pa imajo pri Kii pripravljena paketa TX in TX sport pack, ki pomenita tudi parkirna pomagala, 17-palčna lita platišča, funkcijo follow me home, delno v usnje oblečene sedeže in sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah TPMS.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.