Kriza odplaknila številne

Foto: Žurnal24 Zvezde zadnjega filma o agentu 007 ford edgea kljub napovedim zagotovo ne bo na Foto: Žurnal24 ford edge Foto: Žurnal24 Alfa Romeo kamal Foto: Žurnal24 peugeot 608 Foto: Žurnal24 seat tango
Pri Fordu so pred leti napovedali edge, pri Alfi Romeo kamala, pri Peugeotu 608. Na trg ne bo nobenega od njih.
Oglej si celoten članek

Številne znamke so še pred časom najavljale prihode novih modelov, ki kljub napovedim še niso našli poti do serijske izdelave. Pozanimali smo se o nekaterih najpomembnejših in uvoznike vprašali, kdaj, če sploh, jih lahko pričakujemo v salonih.

Veliko modelov z zamikom
Že leta 2002 so pri Alfi Romeu napovedali suva, ki naj bi na trg prišel do leta 2008. Na ženevskem salonu naslednje leto smo lahko videli tudi študijo kamal, ki naj bi pomenila osnovo še enemu suvu, in sicer maserati kubangu. O teh modelih smo povprašali pri uvozniku za vozila koncerna Fiat, kjer nam je Petra Tašker Žumer povedala, da o njunem prihodu na trg nimajo nobenih informacij, pa tudi o tem ne, ali je bilo njuno lansiranje do nadaljnjega prekinjeno ali
celo ukinjeno. Podoben odgovor smo dobili glede Peugeotovega paradnega konja, modela 608, ki so ga pri tej znamki še leta 2008 najavljali ob boku modela RC-Z, kupeja, ki bo letos doživel prodajni krst. "Modela 608 po našem védenju ne bo; 607 tako ne bo dobil naslednika," je komentirala Alenka Nedelko s Peugeota Slovenija.

Nekaterih pa sploh ne bo
Ford je leta 2006 na salonu v Detroitu predstavil suva z imenom edge, ki naj bi ob tržni uspešnosti v ZDA pot našel tudi na staro celino. Pri slovenskem uvozniku in Fordovi centrali pa smo izvedeli, da modela edge v Evropi zagotovo ne bo na voljo.

Komentar, Miha Pečoler (Urednik avtomobilizma pri časniku Žurnal24)
Dobiček je svet

Znamke so zaradi krize zamrznile številne projekte, pogrešamo pa tudi Kitajce. Tako kot v mnogih drugih industrijah je tudi v avtomobilski dobiček svet. Če tega ni, se podre razmerje tega vesolja in dogajati se začnejo čudne stvari. No, ravno pravšnji dejavnik za spremembe sil v tem ravnovesju je recesija, ki je znamke prisilila v nekatere zanimive odločitve. Tako skoraj ni znamke, ki kakšnega projekta ne bi vsaj preložila; nekatere so ukinile cele serije pred leti uspešnih modelov. Francozi so tako na veliko ukinjali predvsem najavljene modele v tako imenovanem poslovnem razredu, kjer že nekaj let prevladuje nemška sveta trojica, Francozi pa so se medtem večkrat močno opekli. Še zdaleč pa niso edini. Pri evropskem Fordu so tako nazaj potegnili tržno zanimiv model B-max, ki naj bi zamenjal fusiona. Pa še nekaj je zelo zanimivo. Pred leti smo pisali o množični invaziji kitajskih znamk in modelov, a se ni nikoli zgodila. Po prvih neuspelih poskusih so kar poniknili in zdaj raje kot to kupujejo priznane evropske znamke. No, tudi to je način za vstop na trge stare celine, ali bo dobičkonosen, pa bo pokazal čas.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.