Kultni športnik z nahrbtnikom

Foto: Žurnal24 Ne samo pri zunanjosti, tudi v akciji je clubman avtomobil, ki voznika ne pusti Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Mini clubman kljub povečanemu prtljažniku ostaja zvest tistemu, kar mu gre najbolje od rok – drvenju po cesti. Čeprav ima zadaj več prostora, še ni prostornež, pa tudi cena ostaja visoka.
Oglej si celoten članek
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: imidž, motor, podvozje in lega na cesti, menjalnik, zavore, prostornost.

Minusi: sistem stranskih in prtljažnih vrat, še vedno majhen prtljažnik, serijska oprema, cena.

Skoraj vsi avtomobilski proizvajalci so zaradi iskanja ugodnih prodajnih številk primorani širiti modelno paleto svojih znamk. Temu ni ušel niti sloviti in kultni mini, ki je pod okriljem BMW.

Pregrešna zamisel ali pač ne
Oblikovno gre za logično nadaljevanje izročila osnovnega minija, ki pa so mu dodali karavanski zadek (z dvokrilnimi vrati) in vrata, a le na desni strani vozila. Vstopanje v drugo vrsto je s tem sicer res olajšano, ampak videli smo že boljše rešitve, tudi takšne, ki so bile podobne tej, a so delovale bolje.

Podaljšani mini ali clubman je od starejšega brata večji za dobrih 24 centimetrov, ob 255 centimetrih medosne razdalje pa to pomeni več prostora predvsem na zadnji klopi in v prtljažniku, ki zdaj meri od 260 do 930 litrov (minijev sprejme le od 160 do 680 litrov). Ne glede na to pa ne pričakujte velike prostornosti in prilagodljivosti podaljšanega minija, saj gre le za različico, ki ponuja več osnovnega prostora, njena primarna domena pa je tako optimalna izraba prostora. Ureditev notranjosti je že znana, enako velja za pomanjkljivosti.

Prtljažna vrata so dvokrilna, kar je mogoče "in", ni pa niti pregledno niti kaj prida uporabno. © Saša Despot

 
Še vedno mini
Pod karoserijo lahko rečemo, da je vse mini oziroma bolje rečeno vse v najlepšem redu.
Motor je pravi biser, razvili pa so ga v sodelovanju s PSA, vendar v miniju deluje še bolje. Prisilno polnjeni 1,6-litrski bencinar razvaja z močjo in še pomembneje z navorom, saj je 240 Nm na voljo že pri 1600 vrtljajih. Športno in dinamično podvozje avto dobesedno prilepljata ob cestišče, zavorni sistem športnika suvereno ustavlja tudi ob večjih naporih, menjalnik in prestavna ročica pa kar vabita k prestavljanju. Poraba glede na vse je zmerna, cena pa veliko manj.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.