PLUSI, MINUSI |
Plusi: imidž, motor, podvozje in lega na cesti, menjalnik, zavore, prostornost. Minusi: sistem stranskih in prtljažnih vrat, še vedno majhen prtljažnik, serijska oprema, cena. |
Pregrešna zamisel ali pač ne
Oblikovno gre za logično nadaljevanje izročila osnovnega minija, ki pa so mu dodali
karavanski zadek (z dvokrilnimi vrati) in vrata, a le na desni strani vozila. Vstopanje v drugo
vrsto je s tem sicer res olajšano, ampak videli smo že boljše rešitve, tudi takšne, ki so bile
podobne tej, a so delovale bolje.
Podaljšani mini ali clubman je od starejšega brata večji za dobrih 24 centimetrov, ob 255 centimetrih medosne razdalje pa to pomeni več prostora predvsem na zadnji klopi in v prtljažniku, ki zdaj meri od 260 do 930 litrov (minijev sprejme le od 160 do 680 litrov). Ne glede na to pa ne pričakujte velike prostornosti in prilagodljivosti podaljšanega minija, saj gre le za različico, ki ponuja več osnovnega prostora, njena primarna domena pa je tako optimalna izraba prostora. Ureditev notranjosti je že znana, enako velja za pomanjkljivosti.
Pod karoserijo lahko rečemo, da je vse mini oziroma bolje rečeno vse v najlepšem redu. Motor je pravi biser, razvili pa so ga v sodelovanju s PSA, vendar v miniju deluje še bolje. Prisilno polnjeni 1,6-litrski bencinar razvaja z močjo in še pomembneje z navorom, saj je 240 Nm na voljo že pri 1600 vrtljajih. Športno in dinamično podvozje avto dobesedno prilepljata ob cestišče, zavorni sistem športnika suvereno ustavlja tudi ob večjih naporih, menjalnik in prestavna ročica pa kar vabita k prestavljanju. Poraba glede na vse je zmerna, cena pa veliko manj.