Kupi kdo čisto novo delto integrale (1992) ali toyoto supro (1990)?

Foto: Race Retro International Historic Motorsport Show Lancia delta integrale Foto: Race Retro International Historic Motorsport Show Lancia delta integrale Foto: Race Retro International Historic Motorsport Show Lancia delta integrale Foto: Race Retro International Historic Motorsport Show Lancia delta integrale Foto: Race Retro International Historic Motorsport Show Lancia delta integrale Foto: Race Retro International Historic Motorsport Show Lancia delta integrale Foto: Race Retro International Historic Motorsport Show Lancia delta integrale Foto: Country Hills Toyota Toyota supra Foto: Country Hills Toyota Toyota supra Foto: Country Hills Toyota Toyota supra Foto: Country Hills Toyota Toyota supra Foto: Country Hills Toyota Toyota supra Foto: Country Hills Toyota Toyota supra Foto: Country Hills Toyota Toyota supra
Na prodaj sta 26-letna toyota supra in 24-letna lancia delta integrale. Poleg izrazito športnih genov je skupno za oba avta še, da sta praktično povsem nova, saj nobeden še ni prevozil 100 kilometrov. Pa kaj je narobe s tema lastnikoma?
Oglej si celoten članek

Lancia delta integrale je bila eden najbolj športnih evropskih avtomobilov na začetku 90. let minulega stoletja, slavo si je pridobila tudi z lovorikami, ki jih je dosegala v reli prvenstvu. 

Lancia delta integrale HF turbo martini 5 je bila civilna maloserijska različica reli avtomobila, ki so jih izdelali le 400. V belo obarvan avto zaznamuje značilna črta takratnega sponzorja Martini, notranjost je športno premijska, odeta v alkantaro usnje, ki je namesto klasične rjave barve pri tej posebni seriji črna.

Dotična integralka, ki je na prodaj, nosi zaporedno številko šasije 124. Je praktično taka, kot je leta 1992 prišla iz delavnice, saj ima na števcu le 50 prevoženih kilometrov. Lastnik je bil ves ta čas eden in edini in jo je že takrat kupil z namenom investicije, ne užitka. Težko verjetno, a resnično. Sedaj pričakuje, da bo na avkciji konec februarja zanjo dobil do 140 tisoč evrov, čeprav jo je pred letom dni že neuspešno prodajal. 

Suprin triliterski turbo motor se v 26 letih še ni niti raztegnil

Zelo podobna zgodba je s toyoto supro, letnik 1990. Eden najbolj slovitih japonskih kupejev tistega časa je ves ta čas mirno ždel v nekem prodajnem salonu v kanadskem Calgaryju.

V tem času so z njo napravili celo 93 kilometrov, a je notranjost še v dobršnem delu odeta v plastično tovarniško zaščitno prevleko. Poganja jo 3,0-litrski turbo šestvaljnik z 173 kW (235 KM), ki pa očitno ni še nikoli imel priložnosti pokazati vsega, kar zna. 

Sedaj je supra na prodaj, zanjo naj bi prodajalec dobil kakih 45 tisoč evrov, poroča Motor Talk. Na portalu rabljenih vozil Mobile.de so dobro ohranjeni primerki vredni med 10 in 15 tisoč evri. Okoli 300-odstotna razlika torej.

Investicija gor ali dol, avti so narejeni, da se jih vozi, mar ne?

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 15:54 25. Januar 2016.

    seveda so narejeni za vozit, zato jih tudi 99,999999% kupcev vozi. A hvala Bogu, da se najdejo taksnile frajerji.Tako imam …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.