Avto
188 ogledov

Kupi kdo čisto novo delto integrale (1992) ali toyoto supro (1990)?

Toyota supra
1/14
Country Hills Toyota
Na prodaj sta 26-letna toyota supra in 24-letna lancia delta integrale. Poleg izrazito športnih genov je skupno za oba avta še, da sta praktično povsem nova, saj nobeden še ni prevozil 100 kilometrov. Pa kaj je narobe s tema lastnikoma?

Lancia delta integrale je bila eden najbolj športnih evropskih avtomobilov na začetku 90. let minulega stoletja, slavo si je pridobila tudi z lovorikami, ki jih je dosegala v reli prvenstvu. 

Lancia delta integrale HF turbo martini 5 je bila civilna maloserijska različica reli avtomobila, ki so jih izdelali le 400. V belo obarvan avto zaznamuje značilna črta takratnega sponzorja Martini, notranjost je športno premijska, odeta v alkantaro usnje, ki je namesto klasične rjave barve pri tej posebni seriji črna.

Dotična integralka, ki je na prodaj, nosi zaporedno številko šasije 124. Je praktično taka, kot je leta 1992 prišla iz delavnice, saj ima na števcu le 50 prevoženih kilometrov. Lastnik je bil ves ta čas eden in edini in jo je že takrat kupil z namenom investicije, ne užitka. Težko verjetno, a resnično. Sedaj pričakuje, da bo na avkciji konec februarja zanjo dobil do 140 tisoč evrov, čeprav jo je pred letom dni že neuspešno prodajal. 

Suprin triliterski turbo motor se v 26 letih še ni niti raztegnil

Zelo podobna zgodba je s toyoto supro, letnik 1990. Eden najbolj slovitih japonskih kupejev tistega časa je ves ta čas mirno ždel v nekem prodajnem salonu v kanadskem Calgaryju.

V tem času so z njo napravili celo 93 kilometrov, a je notranjost še v dobršnem delu odeta v plastično tovarniško zaščitno prevleko. Poganja jo 3,0-litrski turbo šestvaljnik z 173 kW (235 KM), ki pa očitno ni še nikoli imel priložnosti pokazati vsega, kar zna. 

Sedaj je supra na prodaj, zanjo naj bi prodajalec dobil kakih 45 tisoč evrov, poroča Motor Talk. Na portalu rabljenih vozil Mobile.de so dobro ohranjeni primerki vredni med 10 in 15 tisoč evri. Okoli 300-odstotna razlika torej.

Investicija gor ali dol, avti so narejeni, da se jih vozi, mar ne?

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 1
  • McClain 15:54 25.januar 2016.

    seveda so narejeni za vozit, zato jih tudi 99,999999% kupcev vozi. A hvala Bogu, da se najdejo taksnile frajerji.Tako imam jaz recimo na staranju eno lepo Vespo, dal bi pa res veliko (ce bi seveda imel) za kaksnega malo vozenega ...prikaži več Cadillaca, ta prav letnik, iz petdesetih. Ce bi bil milijonar bi dal res veliko. Nasel sem lani enega s pod 10.000 miljami, hudo dober, a ne cisto ta pravi letnik. Verjamem da je se marsikaj podobnega skrito pred ocmi in bo nekoc morda pokukalo na dan. A kaj ko bogatunov to ne zanima, tiste pa ki ji,pa ponavadi nimajo denarja. redke so kombinacije imeti denar in zanimati se za staro. Novodobnim milijonarckom ni problem dati 150 jurjev za nekega BMW recimo,ki bi bil enim samo v sramoto,ne bi pa nikoli dali 100.000 za taksno redkost. Pac, 100 ljudi-100čudes.