Malček, ki to ni

Foto: Žurnal24 Hyundaijeva novost na trgu sliši na ime i10. Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Najmanjši model pri Hyundaiju se ne imenuje več atos, ampak i10. Malčka odlikujejo prilagodljivost, večja prostornost ter ugodno razmerje med ceno in dobljenim.
Oglej si celoten članek
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: Majhna poraba, uporabnost, opremljenost;

Minusi: Le deljiva zadnja klop, ne pa tudi pomična, prešibak motor.

Po relativno uspešni prodaji avtomobilov v razredu SUV in predstavitvi modela i30, je Hyundai predstavil še malega mestnega malčka i10. Vse, kar smo lahko videli na večjem modelu tridesetice, je zdaj elegantno zapakirano še v zanimiv mestni avtomobilček, ki nosi oznako i10. Novi, ekološki in hkrati enako ekonomičen motor se v kombinaciji z dinamično obeso izkaže kot idealna kombinacija.

Na prednjem delu dominirajo veliki žarometi, ki skupaj z velikimi in globokimi prednjim odbijačem ter lučmi za meglo avtomobilu dodajo ščepec agresivnosti in športnosti. Na boku prevladujejo moderno oblikovana štiri vrata z velikimi bočnimi stekli, ki veliko pripomorejo k dobri preglednosti pri vožnji nazaj. Visoko vzpenjajoče linije se nadaljujejo tudi na zadku vozila. Vrata prtljažnika segajo globoko v zadnji odbijač, kar olajša vstavljanje predmetov v prtljažnik. Slednji ni pretirano velik, vendar pa v primeru podrtja zadnje klopi ponuja dovolj prostora za športne rekvizite ali pa celo za otroški voziček. Škoda le, da zadnja klop, ki je deljiva, ni tudi pomična.

 

Dvobarvna notranjost je estetska in uporabna. Veliko je odlagalnih površin in predalov. Potovalni prostor je svetel in zračen, armaturna plošča pa ne deluje kičasto. Položaj za volanom je dober, sedi se udobno, vse funkcije pa so na dosegu roke. Prednji sedeži so udobni in profilirani tako, da se telo v njih dobro drži tudi pri ostrejših vhodih v ovinek. Na zadnji klopi je dovolj prostora za tri odrasle osebe, vendar pa slednje priporočamo le za krajše razdalje. Omenimo še štiri zračne blazine, poleg voznikove in sovoznikove i10 premore še bočni zračni blazini, ki jih zajema testni paket style, v katerem se najde tudi klima, ABS, električni pomik stekel zadaj, potovalni računalnik, 14-palčna platišča, žal pa je treba doplačati sistem za elektronski nadzor koles (ESP).



Pod motornim pokrovom se skriva 1,1-litrski bencinski agregat, ki razvija najvišjo moč 49 kilovatov in je kombiniran s petstopenjskim ročnim menjalnikom, za dodatnih 990 evrov pa si lahko omislite tudi samodejni menjalnik. Motor povsem zadošča za mestno vožnjo, ne pa tudi za daljši pobeg na hitro cesto. To je zaenkrat ob močnejšem 1,1-litrskem dizelskem bratu edini motor, ki ga lahko voznik izbere ob modelu i10. Ljubitelji športne vožnje bodo torej morali počakati na nekoliko živahnejše in s konji bogatejše agregate, do takrat pa bodo uživali v majhni porabi prej omenjenega motorja. Poraba na testu je bila pričakovana. Tako je naš i10 na relaciji porabil manj kot pet litrov goriva, medtem ko je vožnja po urbanih naseljih le redko presegla 5,5 litra, kar je v času visokih cen goriva več kot dobrodošlo.

Za ceno 9.490 evrov dobite zanimiv majhen mestni avtomobil, ki vas bo razveselil s svojo udobnostjo in voznimi sposobnostmi, velik adut v celotni zgodbi pa je tudi majhna poraba.

 

Preberite še ...

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.