PLUSI, MINUSI
|
|
Plusi: Majhna poraba, uporabnost, opremljenost; Minusi: Le deljiva zadnja klop, ne pa tudi pomična, prešibak motor. |
Na prednjem delu dominirajo veliki žarometi, ki skupaj z velikimi in globokimi prednjim odbijačem ter lučmi za meglo avtomobilu dodajo ščepec agresivnosti in športnosti. Na boku prevladujejo moderno oblikovana štiri vrata z velikimi bočnimi stekli, ki veliko pripomorejo k dobri preglednosti pri vožnji nazaj. Visoko vzpenjajoče linije se nadaljujejo tudi na zadku vozila. Vrata prtljažnika segajo globoko v zadnji odbijač, kar olajša vstavljanje predmetov v prtljažnik. Slednji ni pretirano velik, vendar pa v primeru podrtja zadnje klopi ponuja dovolj prostora za športne rekvizite ali pa celo za otroški voziček. Škoda le, da zadnja klop, ki je deljiva, ni tudi pomična.
Dvobarvna notranjost je estetska in uporabna. Veliko je odlagalnih površin in predalov. Potovalni prostor je svetel in zračen, armaturna plošča pa ne deluje kičasto. Položaj za volanom je dober, sedi se udobno, vse funkcije pa so na dosegu roke. Prednji sedeži so udobni in profilirani tako, da se telo v njih dobro drži tudi pri ostrejših vhodih v ovinek. Na zadnji klopi je dovolj prostora za tri odrasle osebe, vendar pa slednje priporočamo le za krajše razdalje. Omenimo še štiri zračne blazine, poleg voznikove in sovoznikove i10 premore še bočni zračni blazini, ki jih zajema testni paket style, v katerem se najde tudi klima, ABS, električni pomik stekel zadaj, potovalni računalnik, 14-palčna platišča, žal pa je treba doplačati sistem za elektronski nadzor koles (ESP).
Pod motornim pokrovom se skriva 1,1-litrski bencinski agregat, ki razvija najvišjo moč 49 kilovatov in je kombiniran s petstopenjskim ročnim menjalnikom, za dodatnih 990 evrov pa si lahko omislite tudi samodejni menjalnik. Motor povsem zadošča za mestno vožnjo, ne pa tudi za daljši pobeg na hitro cesto. To je zaenkrat ob močnejšem 1,1-litrskem dizelskem bratu edini motor, ki ga lahko voznik izbere ob modelu i10. Ljubitelji športne vožnje bodo torej morali počakati na nekoliko živahnejše in s konji bogatejše agregate, do takrat pa bodo uživali v majhni porabi prej omenjenega motorja. Poraba na testu je bila pričakovana. Tako je naš i10 na relaciji porabil manj kot pet litrov goriva, medtem ko je vožnja po urbanih naseljih le redko presegla 5,5 litra, kar je v času visokih cen goriva več kot dobrodošlo.
Za ceno 9.490 evrov dobite zanimiv majhen mestni avtomobil, ki vas bo razveselil s svojo udobnostjo in voznimi sposobnostmi, velik adut v celotni zgodbi pa je tudi majhna poraba.
Preberite še ...
|
|
|