Malček na baterije

Foto: Žurnal24 Volt lahko za pogon uporablja tudi E85 etanol.
Chevroletov volt koncept je dobil še svoj evropski alter ego v obliki opel e-flexa. Oba avtomobila delita isto platformo izpod različne karoserijske oblike, razlike med njima pa najdemo še v motorizaciji.
Oglej si celoten članek

In medtem ko chevi volt uporablja 1,0-litrski bencinski motor, je v opel vgrajen hišni 1,3-litrski dizelski agregat. Kadar baterije "odpovejo"se aktivira corsin dizelski motor. Kot pri voltu se lahko baterije polnijo tudi preko navadne električne vtičnice. Sistem e-flex je bil javnosti prvič predstavljen kot dodatni električni baterijski pogon za chevrletovo konceptno vozilo volt na detroitskem avtomobilskem sejmu januarju letos.



Različica e-fleksa z dodatno gorivno celico je bila predstavljena aprila na avtosejmu v Šanghaju. "E" označuje, da gre za električni pogon, "flex" pa namiguje na prilagodljivost omenjene arhitekture na različna vozila in različne izvore električne energije.

Spomnimo, da domet volta v električnem "stanju" znaša vsega 65 kilometrov, kar samo po sebi ni veliko. vseeno je to dovolj za mestno vožnjo brez da se vklopi bencinski motor. Vkolikor volt zapelje na "odprto" cesto bo ob polnem tanku za gorivo (45 litrov) prevozil celo okoli 1.030 kilometrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.