In medtem ko chevi volt uporablja 1,0-litrski bencinski motor, je v opel vgrajen hišni 1,3-litrski
dizelski agregat. Kadar baterije "odpovejo"se aktivira corsin dizelski motor. Kot pri voltu se
lahko baterije polnijo tudi preko navadne električne vtičnice. Sistem e-flex je bil javnosti prvič
predstavljen kot dodatni električni baterijski pogon za chevrletovo konceptno vozilo volt na
detroitskem avtomobilskem sejmu januarju letos.
Različica e-fleksa z dodatno gorivno celico je bila predstavljena aprila na avtosejmu v
Šanghaju. "E" označuje, da gre za električni pogon, "flex" pa namiguje na prilagodljivost omenjene
arhitekture na različna vozila in različne izvore električne energije.
Spomnimo, da domet volta v električnem "stanju" znaša vsega 65 kilometrov, kar samo po sebi
ni veliko. vseeno je to dovolj za mestno vožnjo brez da se vklopi bencinski motor. Vkolikor volt
zapelje na "odprto" cesto bo ob polnem tanku za gorivo (45 litrov) prevozil celo okoli 1.030
kilometrov.
13
ogledov
Malček na baterije
Chevroletov volt koncept je dobil še svoj evropski alter ego v obliki opel e-flexa. Oba avtomobila delita isto platformo izpod različne karoserijske oblike, razlike med njima pa najdemo še v motorizaciji.