Mazda CX-5 ostaja vozniški križanec

Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5 Foto: Saša Despot Mazda CX5
Križanci zaradi povečane višine karoserije in podvozja običajno ne morejo najbolje tekmovati s kombilimuzinami iz primerljivih avtomobilskih segmentov, predvsem ko gre vozne lastnosti, in med tistimi, ki se jim še vedno najbolj približa, je gotovo mazda CX-5.
Oglej si celoten članek

To je še posebej veljalo v primeru testne mazde CX-5, ki je imela pod motornim pokrovom najmočnejši 2,2-litrski turbodizelski motor, ki je moč 135 kilovatov (oziroma bolj domačih 184 'konjev') in navor 445 njutonmetrov preko šeststopenjskega samodejnega menjalnika prenašal na vsa štiri kolesa, pri čemer si je pogon pri zagotavljanju učinkovitega oprijema koles in ravnotežja karoserije pomagal tudi z vektorskim preusmerjanjem navora.

Foto: Saša Despot Mazda CX5

Če bi vedela ... Mazda CX-5 presenetila in šokirala

Za dinamične voznike

Takšna učinkovita pogonska kombinacija bo všeč predvsem bolj dinamično navdahnjenim voznikom, saj zagotavlja več kot dovolj moči za športno navdahnjene pospeške, menjalnik prestavlja zelo gladko in tekoče, njegova prestavna razmerja pa so lepo uglašena z motorjem, volan in podvozje pa tudi med hitrejšo vožnjo skozi ovinke zagotovita dober stik s podlago in natančno in predvidljivo vodljivost. S štirikolesnim pogonom pa precej daleč pridete tudi po slabše urejenih podlagah, ki pa morajo v vsakem primeru biti urejene, ne pa kakšna brezpotja. Takšna mazda CX-5 torej zelo vozniško naravnan avtomobil, kar pa ne pomeni, da bodo sopotniki razočarani.

Foto: Saša Despot Mazda CX5

Končno za volanom Prva vožnja: Nova mazda3, ali kaj še preostane vozilom v golfovem razredu?

Dovolj udobnega prostora je namreč tako na sprednjih sedežih, kot tudi na zadnji klopi, čeprav se bosta tam dobro počutila predvsem potnika ob straneh, tisti na sredi pa se bo moral zadovoljiti z neudobno grbo in bo zadovoljen le med zelo kratkimi vožnjami. Mazda CX-5 je torej bolj namenjen štirim kot pa petim popotnikom, kar bi lahko veljalo tudi za prtljažnik, ki ni med največjimi.

Avto Mazda predstavila povsem novi SUV

Foto: Saša Despot Mazda CX5

Izdatna oprema

Testna mazda CX-5 je imela opremo takumi plus, ki je pri tem modelu najvišja, kar pomeni tudi izčrpni nabor asistenčnih in drugih sistemov za pomoč in razvedrilo vozniku in sopotnikom. Infozabavni sistem žal ostaja takšen, kot pri drugih novejših Mazdah, kar pomeni razmeroma majhen zaslon nad armaturno ploščo, ki upravljanje na dotik zagotavlja le tedaj, ko avtomobil stoji na mestu. Med vožnjo voznik vanj ukaze vnaša preko regulatorja na osrednji konzoli, ki je resnici na ljubo celo bolj učinkovit od upravljanja z dotikom zaslona, vsekakor pa bolj varen, saj od voznika zahteva manj pozornosti.

Foto: Saša Despot Mazda CX5

OPAZITE NENAVADEN DETAJL? Mazda CX-5 še bliže prestižnim športnim terencem

Mazda CX-5 morda ne prinaša vseh dobrot, ki smo jih vajeni iz križancev drugih znamk, a izstopa predvsem kot vozniško usmerjen križanec s premijskim občutkom, zato mu lahko odpustimo tudi dokaj visoko ceno.

Foto: Saša Despot Mazda CX5

Podatki o vozilu (Mazda CX-5 CD184 AT AWD takumi plus)

Motor: turbodizelski, štirivaljni, 2.191 ccm
Največja moč: 135 kW (184 KM) pri 4.000 vrtljajih
Največji navor: 445 Nm pri 2.000 vrtljajih
Zmogljivosti: 208 km/h, 9,6 sekunde od 0 do 100 km/h
Dimenzija (D x Š x V v mm): 4.550 x 1.840 x 1.675, medosna razdalja 2.700
Prtljažnik (v litrih): 506—1.620
Poraba: 5,5 litra/100 km (kombinirani cikel), izpusti CO2: 145 g/km
Cena v evrih: 43.000
Konkurenti: VW tiguan, seat ateca, ford kuga, peugeot 3008, opel grandland X, hyundai tucson

Plusi: Zunanji in notranji videz, oprema, vozne lastnosti, motor in menjalnik

Minusi: zadnja klop bolj za dva, zastarel infozabavni sistem, prtljažnik

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.