Mazdina vroča žemljica

Foto: Žurnal24 Lani si je laskavi naslov priborila mazda2, leta 2007 je to postal lexus LS460, Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Mazda2 je v novem modelnem turnusu popolnoma predrugačila svoj najmanjši model in ga naredila privlačnega, dinamičnega in predvsem poželjivega.
Oglej si celoten članek
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: oblika, kakovostni materiali, lega na cesti, opremljenost, serijski ESP.

Minusi: bočna opora sprednjih sedežev, zadnja sedežna klop ni pomična, notranja razsvetljava, poraba.

Mazda2 je ženski avtomobil. Ker imajo pri nakupu avtomobila tega velikostnega razreda ženske kot primarne uporabnice veliko besede, je Mazda pri oblikovanju mestne malčice to upoštevala, hkrati pa ji dodala še pridih mladostnosti in ne nepomemben ščepec seksapila. Avto je videti dinamično in, kar je še pomembnejše kot to, športno in igrivo. Za dvojko lahko tako rečemo, da ne želi odrasti, čeprav je nevede storila ravno to. S sprednjega konca deluje kot mačka, ki preži na svoj plen, z drugega konca pa vzbuja skomine zaradi konkretnejše zadnje plati. Oblikovno resnično posrečen izdelek, ki bo po godu precej številnejši ciljni publiki, kot je bil njegov predhodnik.

Zgodba se ponovi še znotraj
Vse zgoraj omenjeno se mora tudi nekje poznati, kar gre po navadi na račun prostornosti. To je deloma tudi res, ne gre pa spregledati, da je mazda2 malenkostno shujšala, kar je v nasprotju s tendencami v razredu. Ne glede na to dvojka povsem zadosti meram povprečno raslih potnikov, ki pa naj jih ne bo več kot štiri, saj bodo drugače na zadnjem sedežu preveč utesnjeni. Sprednja sedeža sta povsem spodobnih mer, konkretnejši bočni oprijem so očitno prihranili za športno različico GT. Voznik si zlahka najde pravilen položaj za volanom, čeprav je ta žal nastavljiv samo po višini.

Pokomentirali bi le še notranjo osvetljavo, ki je le najnujnejša, po drugi strani pa pohvalili lično notranjost, na čelu s sredinsko konzolo, ki vsebuje avtomatsko klimatsko napravo in avdionapravo, ki premore CD-izmenjevalnik in bere datoteke z zapisom MP3. Tu je tudi avdioizhod. S stališča varnosti smo kar onemeli, saj ima dvojka za ta razred resnično popolno varnostno opremo s šestimi varnostnimi blazinami in ESP-sistem, ki sodeluje še s TCS-sistemom, če omenimo samo najnujnejše.

Notranjost je v znamenju okroglin, udobja je dovolj. © Miha Pečoler

 
Zadosten motor za večino
Motor v nosu zadosti večini potreb, le pri športnih tendencah boste z njim malenkostno zgrešili. Rad se vrti in nudi zadostno količino navora s tipično anemičnostjo (za atmosferske bencinarje) v nižjih vrtljajih. Pri višjih je seveda bolje, gre do visokih šest tisoč vrtljajev, a ne pretirano glasno. To je ena od odlik dvojke, saj je izjemno dobro zvočno izolirana. Ob prihodu nove fieste na trg bo ta od dvojke prevzela motor, družilo pa ju bo tudi športno in dinamično podvozje, ki skrbi za dobro lego na cesti in smerno stabilnost kljub teži pod tisoč kilogrami. Pohvaliti gre še za Mazdo zelo soliden zavorni sistem in celovit občutek pri vožnji, k čemur nedvomno pripomore tudi petstopenjski ročni menjalnik z natančnim pretikanjem in kratkimi hodi. 

Celostno gledano je mazda2 igriva mačka, ki se rada spogleduje. S svojimi oblinami vabi poglede mimoidočih in za njo se obračajo tako ženske kot moški vseh starosti. Veliko opreme, privlačna oblika in dobra mehanika bodo prepričali mnoge. Nas so že.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.