Mladostna corsa za mladostne ljudi

Foto: Andrej Leban Opel corsa Foto: Andrej Leban Opel corsa Foto: Andrej Leban Opel corsa Foto: Andrej Leban Opel corsa Foto: Andrej Leban Opel corsa Foto: Andrej Leban Opel corsa Foto: Andrej Leban Opel corsa Foto: Andrej Leban Opel corsa Foto: Andrej Leban Opel corsa Foto: Andrej Leban Opel corsa Foto: Andrej Leban Opel corsa Foto: Andrej Leban Opel corsa Foto: Andrej Leban Opel corsa Foto: Andrej Leban Opel corsa Foto: Andrej Leban Opel corsa Foto: Andrej Leban Opel corsa Foto: Vinko Kernc Opel corsa Foto: Vinko Kernc Opel corsa
Opel corsa nove generacije je že pri nas. S cenami od 10.090 evrov dalje poleg mladostnega videza prinaša še kup naprednih tehnologij in novo generacijo motorjev.
Oglej si celoten članek

Oplovega težkokategornika (nanj pade kar četrtina vseh prodanih oplov, model je tudi stalno med najbolj prodajanimi v svojem segmentu in nasploh v Evropi) smo na zurnalu24 pred dobrim mesecem že imeli priložnost pobliže spoznati. Že takrat ni ostalo neopaženo, da bo poleg atraktivne zunanjosti avto ugajal tudi v notranjosti po zaslugi novega pristopa prečiščenega oblikovanja in uporabe modernih pripomočkov za več udobja in varnosti. 

Preberite še: 

Ob vnovičnem stiku se je vse zgoraj našteto le potrdilo. Na zunaj ni pretiravanja v agresivnosti, očem ugaja nizko postavljena motorna odprtina, ki jo je prvi uvedel bratec adam, s katero je avto optično znižan, boka sta po zaslugi dveh zrcalnih poudarjenih črt vse prej kot dolgočasna, značilno zakljukana zadnja svetila lepo dopolnijo zadek z izbočenim logotom. Avto je hvalevredno ostal skoraj istih zunanjih mer, je pa občutek prostornosti v njegovih notranjosti precej boljši. Nov je volan, merilniki delujejo čisto in sodobno, ostaja pa podoba sicer že vrsto let znanih obvolanskih ročic. Premik od navpičnih k vodoravnim linijam armaturne plošče dodatno poveča občutek prostora. 

Foto: Andrej Leban Opel corsa Prvič sem se srečal tudi z novim 1,0-litrskim motorjem, na katerem so pri Oplu zelo ponosni, saj menijo, da ima trenutno najbolj miren tek med trivaljniki. Po prvem kratkem druženju je motor potrdil večino lepih besed, saj je zaradi moči in nastavljenega navora avto z njim zelo odziven, hkrati pa so zelo dobro zadušene vibracije. Žal pa bo motor na voljo le z najbogatejšo opremo cosmo, zaradi višje cene pa takšne kombinacije verjetno ne bodo glavna izbira pri kupcih. A zainteresirani so lahko brez skrbi, skupno je na voljo kar osem motorjev, tudi dva dizla in LPG različica, ki pride čez nekaj mesecev. V Sloveniji pa ne bo več naprodaj ultra varčne različice ecoflex, čeprav pretirano ne gre žalovati, saj 1,3-litrski dizel (70 kW) obljublja porabo komaj 3,2 litra. Gotovo bo čez čas sledila še brutalna OPC različica.

Menjalnikov je skupno štiri, omeniti velja novo generacijo robotiziranega in povsem novega šeststopenjskega ročnega. 

Z zanimanjem daljši test pričakujem tudi zaradi povsem na novo skonstruriranega podvozja, ki obljublja boljšo lego, a tudi več udobja v obliki tišjega pobiranja lukenj na cestah. 

Veliko tehničnih bonbončkov

Na področju opreme, ki si jo kupec lahko omisli, je corsa tradicionalno močna. V osnovi so na voljo štiri, med doplačili pa so denimo biksenonski žarometi, opel eye (prepoznava znakov, pomoč pri menjav pasov, indikator razdalje z opozorilom, če vozite preblizu drugim, samodejni preklop luči), pa opozorilo na mrtvi kot, kamera, parkirni asistent za bočno parkiranje, ogrevan volan in vetrobransko steklo ...

Tudi corsa je dobila opcijski Telelink infotainent sistem s sedempalčnim zaslonom, na katerem si je mogoče omisliti številne aplikacije za spremljanje poti, glasbe ... Ne gre pozabiti na integriran nosilec za kolesa.

Novi litrski zvezdnik bo žal redek

Cene corse ostajajo na ravni prejšnje generacije, trdijo pri uvozniku. To pomeni začetek pri 10.090, kolikor stane trivratna različica z najšibkejšim atmosferskim 1,4 motorjem. Druga stopnja opreme je za petvratnico na voljo od 10.890 evrov dalje, dizel pa za 14.190 evrov. LPG alternativa z 1,4-litrskim motorjem (66 kW/90 KM) je ocenjena na 12.290 evrov.

Veliko stavijo na raznobarvno color edition opremo, pri kateri je prvič na voljo tudi že znani 1,4-litrski turbo motor s 74 kW. Novi litrski motor pa je na voljo le z najbogatejšo cosmo opremo in stane pri petvratnici 15.090 evrov, močnejša izpeljanka je 200 evrov dražja. 

Z novinko imajo pri uvozniku smele načrte, saj naj bi prihodnje leto kupce v Sloveniji (posebej poudarjajo, da se z izvozom ne nameravajo baviti) našlo 1.400 avtomobilov. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.