PLUS, MINUS
|
|
Plus: Oblika in izgled, udobna in prestižna notranjost, kvaliteta izdelave,
občutek za detajle, položaj za volanom, poraba in izpust CO2, delovanje parkirnih pomagal, sistem
za prostoročno telefoniranje, oprema.
|
Na zunaj boste "modrega" C-ja težko ločili od ostalih izpeljank, saj razen napisa blue efficiency na boku, ta je zamenjal napis, ki odkriva opremski paket, razlik praktično ni. Vse razen 16-palčnih koles, ki so obuta v pnevmatike z nizkim kotalnim uporom, so očem skrite, kar pa ne pomeni, da razlik ni. Mercedesovi inženirji so močno izboljšali aerodinamiko sprednjega dela, občutni prihranki gredo na račun teže, nov, oziroma na novo preračunan, je šeststopenjski ročni menjalnik z indikatorjem optimalne prestave med merilnikoma.
Razlika med Mercedesovimi modeli in tistimi z modro-belim propelerjem na nosu je v funkciji stop&go ter v sistemu regeneracije zavorne energije. Teh sistemov razred C nima, čeprav prvega v določene hišne modele že vgrajujejo. Tako je C blue efficiency z (ekološke) tehnološke plati še najbolj podoben modelom blue emotion iz koncerna VW. Poraba goriva se je na testu gibala med 5,5 in šest litri plinskega olja, preko 6 litrov pa smo jo spravili le ob večjem priganjanju in mestni vožnji. Rezultat nižje porabe je tudi manjši izpust CO2, ki pri tem modelu znaša za to velikost in maso vozila zelo nizkih 135 gramov. Je pa ob tem potrebno dodati, da kljub temu nudi vso vozno udobje in se zna vesti tudi športno, če to voznik želi, čeprav vam narava in poslanstvo avtomobila ne dasta miru in umirjata voznikov utrip. Zadnji pogon boste občutili le redko, se pravi na spolzki podlagi in ob občutnem pretiravanju, takrat vmes brezkompromisno poseže program ESP, ki vam zadek dobesedno postavi na začrtano linijo. Zmogljivosti ostajajo na ravni klasične različice 200 CDI, motor pa si zasluži manjšo grajo zaradi glasnega delovanja pri nižjih hitrostih.
Notranjost je umirjeno klasična, ergonomija je odlična in pregovorno dobra, hvalimo delovanje ebluetooth sistema za prostoročno telefoniranje, ki je med boljšimi (če ne najboljši), z opremskega stališča pa dobite vse, kar potrebujete. Dobrodošel dodatek s seznama doplačil so bila le parkirna pomagala, katerih delovanje zaradi avdio in video pomoči je odlično. Prtljažnik s 475 litri ostaja v razrednem povprečju, enako velja za prostor v drugi vrsti, je pa tega kljub temu za odtenek več kot pri primerljivi veliki bavarski športni limuzini.