Najmočnejši serijski opel

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Opel je predstavil še svoje najmočnejše orožje, insignio OPC z 2,8 V6 turbo pogonom in 239 kW/325 KM ter 435 Nm navora. To je najmočnejši serijsko izdelan opel vseh časov.
Oglej si celoten članek

Najzmogljivejša insignia doseže največjo hitrost 250 km/h (omejeno) in pospeši od 0 do 100 km/h v šestih sekundah. OPC-različice bodo kupcem na voljo to jesen v vseh treh karoserijskih različicah – petvratna, štirivratna sedan in sports tourer.

Ob deseti obletnici linije OPC je Opel insignio opremil s štirikolesnim pogonom Adaptive 4x4 in elektronskim diferencialom z delno zaporo eLSD, ki je na voljo v serijski opremi. Na voljo bo tudi s prilagodljivim podvozjem FlexRide, ki voznikom omogoča dejavnejšo vozno izkušnjo. Sprednji sedeži Recaro s štiristopenjsko ledveno podporo in podaljšanim sedalnim delom so zaradi svojih lastnosti prejeli priznan pečat kakovosti neodvisnih strokovnjakov s področja ortopedije, znani pod imenom Aktion Gesunder Rücken. Oblika je v skladu z njenimi zmogljivostmi – sprednji del z dvema velikima vertikalnima dovodoma in integriran zadnji spojler ter posebej oblikovana 19-palčna OPC-platišča. Paša za oči so satensko kromirani zaključki ter izraziti dvojni izpušni cevi, integrirani v zadnjem odbijaču. V notranjosti so oblikovalci s temnimi detajli, sedeži Recaro, športnim volanskim obročem in posebno ročico menjalnika ustvarili športni videz avtomobila. Ko voznik v sistemu FlexRide izbere OPC-način vožnje in tako nastavi avtomobil na njegov najbolj športni način delovanja, plošča z instrumenti zasveti v rdeči barvi.

OPC-različice bodo kupcem na voljo to jesen v vseh treh karoserijskih različicah – petvratna, štirivratna sedan in sports tourer. © Opel

 

Inženirji so posebej za insignio OPC razvili tako imenovani opornik za visoke zmogljivosti (High Performance Strut, HiPerStrut). Z zmanjšanim naklonom glavnega sornika in krajšim drogom so McPhersonove obese boljše od izvedbe pri standardni insignii. HiPerStrut izboljša občutek volanskega obroča, zmanjša vibracije pri upravljanju glede na visok navor, izboljša lego na cesti ter poveča moč v zavojih in tako ponuja voznikom insignie OPC občutek natančnosti s povečano odzivnostjo.

Avtomobil je opremljen z 18-palčnimi sprednjimi zavorami Brembo, s prečno prevrtanimi zavornimi diski velikosti 355 x 32 mm, s štiribatnimi aluminijastimi zelo čvrstimi zavornimi čeljustmi in visoko zmogljivimi zavornimi ploščicami. Novost, ki je bila posebej razvita za insignio OPC, so skupaj uliti plavajoči diski: sprednje zavore sestavljajo ulit železni zavorni rotor in aluminijast kolutni zvon. Po opravljenih intenzivnih testih na cesti in testni stezi Nürburgring Nordschleife so Oplovi inženirji iz Opel Performance Centra v Rüsselsheimu izbrali gume Pirelli P Zero 245/40, ki ustrezajo 19-palčnim platiščem. Mogoče pa je tudi naročiti 20-palčna platišča z 255/35 gumami.

Insignia OPC pospeši od 0 do 100 km/h v šestih sekundah ter doseže maksimalno hitrost do 250 km/h. Tudi elastičnost je izjemna: OPC v peti prestavi pospeši od 80 do 120 km/h v samo 7,1 sekunde. High-tech 2.8 V6 Turbo motor bo na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Da bi se dosegle optimalne zmogljivosti, je končno prestavno razmerje v primerjavi s standardnimi različicami V6 Turbo Sport in Cosmo nekoliko skrajšano, in sicer s 3,76 na 3,90:1.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.