Ne boste verjeli, koliko stane pomanjšan ferrarijev motor

Foto: Amalgam Collection motor ferrari 250 GTO Foto: Amalgam Collection motor ferrari 250 GTO Foto: Amalgam Collection motor ferrari 250 GTO Foto: Amalgam Collection motor ferrari 250 GTO Foto: Amalgam Collection motor ferrari 250 GTO Foto: Amalgam Collection motor ferrari 250 GTO Foto: Amalgam Collection motor ferrari 250 GTO
Bi meli repliko slovitega 12-valjnika iz ferrarija 250 GTO v pomanjšanem merilu? Ta je bilj dosegljiv od pravega avtomobila, a še vedno stane toliko kot majhen avtomobil.
Oglej si celoten članek

Pri proizvajalcu avtomobilskih miniatur Amalgam Collection so izdelali izjemno natančno repliko 12-valjnika in menjalnika iz ferrarija 250 GTO v merilu 1:4, ki je nastala v tesnem sodelovanju z oddelkom Ferrari Classiche. Za repliko je treba odšteti kar 13.995 angleških funtov, torej toliko, kot lahko že stane manjši družinski avtomobil.

Foto: Amalgam Collection motor ferrari 250 GTO

Z popolnoma ročno izdelano repliko motorja so pri proizvajalcu zaključili serijo Ultimate Ferrari 250 GTO Collection, v kateri so tako avtomobilski modeli v merilu 1:18 , ki stanejo od 1.200 evrov naprej, kot tudi ročno izdelan avtomobil v razmerju 1:4, ki stane več kot 44.000 evrov.

Foto: Amalgam Collection motor ferrari 250 GTO

Pravi dvanajstvaljnik za ferrari 250 GTO je bil sicer zasnovan na družini motorjev colombo V12 z delovno prostornino 2.953 kubičnih centimetrov. Gre za motor z štiriindvajsetimi ventili in po eno odmično gredjo za vsako motorno glavo, ki v dirkalni konfiguraciji razvoje moč 300 'konjev' in jo na linearni način z veseljem do vrtenja razvija preko 7.000 vrtljajev na minuto.

Foto: Amalgam Collection motor ferrari 250 GTO

Kot zbirateljski predmet je replika motorja omejena na 250 ročno izdelanih primerkov. Pri njegovem razvoju so uporabili originalne CAD risbe in barvne kode, ki jih je priskrbel oddelek Ferrari Classiche. Končani model je dolg 32 centimetrov in visok 17 centimetrov. Ćepra  gre za nedelujočo repliko, so za njegov razvoj porabili več kot 3.500 delovnih ur, za vsak primerek pa je bilo potrebnih 325 delovnih ur.

dezurni@styria-media.si 

Foto: Amalgam Collection motor ferrari 250 GTO

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.