4965 mm dolga cadenza bo v kiini modelni paleti po desetih letih zamenjala opirusa (na nekaterih trgih znan kot amanti), njen cilj pa je dvig Kiine prodajne številke v razredu luksuznih limuzin. Nastala je po budnim očesom glavnega hišnega oblikovalca Petra Schreyerja. Pri Kii za cadenzo pravijo, da uteleša vrhunec hišnega ustvarjanja, saj zagotavlja športnost, okretne in dinamične zmogljivosti, udobje, prefinjenost ter najnovejše "high-tech" pripomočke.
Z namenom doseganja čim večjih prodajnih številk bodo cadenze proizvajali s tremi bencinskimi motorji, ki se bodo prilagajali lokalnim razmeram. Moč se bo raztezala od 123 do 213 kW (165 do 290 KM), vse motorne različice pa bodo imele pogon na prednji kolesi ter povsem novi 6-stopenjski samodejni menjalnik, z možnostjo ročnega pretikanja.
Cadenzo bodo ta mesec začeli proizvajati v korejskem Hwasungu, najprej za domači južnokorejski trg, januarja pa še za ostale. Prodaja izven Koreje (z izjemo severne Amerike in Evrope za kateri točnega datuma še ni) se bo pričela marca naslednje leto oz. junija 2010 (Kitajska).