Novi camaro brez dveh spuščen iz ograde

Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Foto: Chevrolet Chevrolet camaro Foto: Chevrolet Chevrolet camaro
Chevrolet camaro sedme generacije zatrjuje, da so "mišičnjaki" močnejši kot kdajkoli. Pa so vseeno predstavili takšnega zgolj s štirimi valji!
Oglej si celoten članek

Tudi v Evropo je zadnja leta pljusknil val "ameriških sanj," saj so pričeli tostran Atlantika pred leti dejavno tržiti tako chevrolet camara kot tudi njgovega glavnega tekmeca forda mustanga, tipična predstavnika "pony" avtomobilov. 

Zanimivo je bil camaro dosedanje generacije (predstavljen 2010) zelo uspešen, saj je celo prehiteval po prodaji mustanga. Sedma generacija camara pa se spušča v pravcati dir. Pri Chevroletu pravijo, da imajo (kajpada!) hitrejši, lažji, bolj vodljiv in talentiran avto. Bolj kot od predhodnika si novi camaro ideje sposoja pri denimo cadillacu ATS in CTS, narejen je tudi na isti platformi. Je malce krajši in ožji, a tudi nižji od predhodnika, zaradi uporabe lahkih, a trdnih materialov so mu maso oklestili za okoli 100 kilogramov, osnovna različica tako tehta le dobrih 1.300 kilogramov. 

Veliko je seveda poudarka na zunanjem videzu, kjer se novi camaro oblikovno še najbolj naslanja na prejšnjo generacijo, a z jasnimi novostmi. Standardna so 18-palčna platišča, v bolj športnih različicah lahko tudi 20-palčna, za doplačilo so na voljo Brembo zavore.

Od štiri do osem

Camaro pozna tri različice src, pri vsaki so se posebej potrudili z zvokom delovanja. Prvič doslej je na voljo tudi s štirivaljnikom, ki iz dveh litrov prostornine s pomočjo turba spravi na zadnji par koles 205 kW (279 KM) in pospeši od 0 do 100 km/h prej kot v šestih sekundah, camaro pa naj bi bil z njim najbolj varčen doslej. 

Druga opcija je naravno polnjeni 3,6-litrski V6 z deaktivacijo valjev, ob polni zaposlenosti pa zmore šesterica 250 kW (340 KM). Na čelu tropa pa je znova različica SS z V8 6,2-litrskim motorjem, ki ima 332 kW (451 KM), poleg tega je avto opremljen s številnimi gumbi in senzorji, primernimi za podenje po pisti. Za prenos moči skrbijo ročni šeststopenjski menjalniki ali osemstopenjska avtomatika.

Za zdaj je bila revolucija s štirimi valji najdlje, kolikor je bil pripravljen iti camaro. Ideje o kakšnem hibridnem pogonu, dizlu ali kaj podobnega so trenutno še vedno v polju herezije.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.